AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hei Jeg skal prøve å gjøre dette kort, men er helt frustert her jeg sitter. Jeg møtte en fyr på tinder (ja ja, hørt ditt og datt om den appen), men han virket som en hyggelig fyr og vi var på en date. Deretter møttes vi flere ganger, og nå har vi datet i litt over en måned. Vi oppførte oss som kjærester da vi kysset, snakket mye, tullet og hadde sex. Jeg visste ikke hvor dette bar, og jeg har utviklet sterke følelser for han, så ville ta opp dette med "hva som er greia med oss". Det kom som et sjokk for meg at han da sa at han så på dette som fuckfriends-forhold. Han ville ikke såre meg osv. Svarene hans måtte jeg presse ut av han, og han svarte mye forskjellig og rart. Han fikk veldig dårlig samvittighet for at han ikke hadde sagt noe før, og på et tidspunkt spurte jeg om alt han hadde sagt til meg og gjort kun var løgn, og da sa han "ja". Han var nokså hard mot meg og sa at han burde holde seg unna meg fordi jeg hadde følelser for han. Nå sitter jeg igjen såret, sint og skuffet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg nå utnyttet og brukt og såret og skuffa.. Alikevel er jeg veldig forelsket i han, og jeg trodde jo også han var det i meg. Det jeg sliter med å forstå nå, er oppførselen hans gjennom hele "dating-tiden". Dersom dette var et fuckfriends-forhold, er det ikke da vanlig å kun møtes for å ha sex også ikke noe mer? Med meg, så har han spurt om jeg vil bli med på fest, se på fotballkamp (der han spiller) osv. Vi har vært på kino en del ganger, spist middag ute osv. Det er dette som frusterer meg enda mer. Dersom det kun har vært et "fuckfriends"-forhold så ville han vel kun ha hatt sex med meg, og det er flere ganger jeg kun har overnattet hos han uten at det har skjedd noe annet enn litt kosing. I tillegg har han droppet og vært med kompisene på fest for å være med meg. Hva tenker dere om dette? Kan det hende han kun er redd for å binde seg? Eller noe annet? Og dermed brukte "fuckfriends" for å dekke over dette? Jeg er så forelsket i han, og klarer ikke glemme han selvom han såret meg mye ved å si dette. Jeg har ikke snakket med han etter denne praten vi hadde, men har veldig lyst til å sende han en melding og spørre om vi kan møtes og prate, for jeg føler den forrige praten ble helt feil. Men vil ikke virke helt desperat heller.. Hva tenker dere? Hodet mitt er ødelagt av alle tankene. Anonymous poster hash: 1d2e5...351 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Menn er dessverre villig til å gå svært langt for å få sex, inkludert "grooming" og løgn. Nå har du lært og ta det med deg videre: ikke ha sex før det har gått lang tid. Når du bestemmer deg for å ha sex, bør du har så lyst på fyren at du kan tåle at han bare stikker etterpå. Anonymous poster hash: 38a77...59a 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Nei, du skal IKKE ta kontakt med han. Han er slem, og det siste han fortjener er at du slikker skoene hans nå. Anonymous poster hash: 7d4dd...074 9
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Dette er første gangen jeg tar en "KG-klassiker", men her passer den fint inn: DUMP HAN!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 En mann er nødt til å være litt drittsekk på et eller annet tidspunkt slik at hun ikke vet helt hvor hun har han. Hvis ikke blir han satt i vennesonen. Anonymous poster hash: fd811...9f0 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 En mann er nødt til å være litt drittsekk på et eller annet tidspunkt slik at hun ikke vet helt hvor hun har han. Hvis ikke blir han satt i vennesonen. Anonymous poster hash: fd811...9f0 ehhh, hun forteller ham at hun er forelsket, da er han langt unna vennesonen.... Anonymous poster hash: ab4f8...d18 4
Gjest extra Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 En mann er nødt til å være litt drittsekk på et eller annet tidspunkt slik at hun ikke vet helt hvor hun har han. Hvis ikke blir han satt i vennesonen. Anonymous poster hash: fd811...9f0 Liker ikke å skrive det, men det virker som at menn som i utgangspunktet er reale, merker at de sakker akterut for de mer pågående mennene. Kan det være at disse mennene lærer av de mer "fremadstormende" mennene, og tar til seg deres teknikker/væremåter/taktikker? 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 ehhh, hun forteller ham at hun er forelsket, da er han langt unna vennesonen.... Anonymous poster hash: ab4f8...d18 Hjelper ikke det, han må være litt av og på for å holde på interessen. En forelskelse slukner raskt hvis han er for medgjørlig. Anonymous poster hash: fd811...9f0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Liker ikke å skrive det, men det virker som at menn som i utgangspunktet er reale, merker at de sakker akterut for de mer pågående mennene. Kan det være at disse mennene lærer av de mer "fremadstormende" mennene, og tar til seg deres teknikker/væremåter/taktikker? Menn lærer jo hva som fungerer etterhvert, så jeg kan godt tenke meg at de reale mennene tar til seg denne erfaringen etterhvert som de lærer og selv ser hva som fungerer ja. Nå mener jeg ikke at man bør være en ustabil psykopatisk drittsekk til enhver tid, men å være litt drittsekk, ikke alltid svare på henvendelsene hennes, kunne holde seg litt på avstand osv. og balansere det slik at man holder på interessen er ofte en god ting. Anonymous poster hash: fd811...9f0 2
ynga92 Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Menn lærer jo hva som fungerer etterhvert, så jeg kan godt tenke meg at de reale mennene tar til seg denne erfaringen etterhvert som de lærer og selv ser hva som fungerer ja. Nå mener jeg ikke at man bør være en ustabil psykopatisk drittsekk til enhver tid, men å være litt drittsekk, ikke alltid svare på henvendelsene hennes, kunne holde seg litt på avstand osv. og balansere det slik at man holder på interessen er ofte en god ting. Anonymous poster hash: fd811...9f0 TS her: Ja du sier noe der. Men nå var han VELDIG hard mot meg da.. Tanken har slått meg at han fikk følelser og ble stressa.. Men jeg aner jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Dessverre er de fleste menn utro og lyver til kvinner. Er bare å holde seg unna dritten! Anonymous poster hash: 1ca41...9bb 7
Bbc_tromvik Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Dessverre er de fleste menn utro og lyver til kvinner. Er bare å holde seg unna dritten! Anonymous poster hash: 1ca41...9bb LESBIAN IS THE NEW SKINNY! 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #13 Skrevet 28. september 2014 LESBIAN IS THE NEW SKINNY! Hvis man vil leke med biffgardiner så er det sikkert det. Anonymous poster hash: 1ca41...9bb
Version 2.0 Skrevet 28. september 2014 #14 Skrevet 28. september 2014 Dessverre er de fleste menn utro og lyver til kvinner. Er bare å holde seg unna dritten! Anonymous poster hash: 1ca41...9bb True story 1
Marie90 Skrevet 28. september 2014 #15 Skrevet 28. september 2014 (endret) Dersom dette var et fuckfriends-forhold, er det ikke da vanlig å kun møtes for å ha sex også ikke noe mer? Nei. Det at dere har "mer enn sex" betyr ikke at dere har et forhold. Dere har fortsatt ikke et forhold, sexen kom raskt og han antok, som de fleste ville, at dette var rent seksuelt. Du krevet ikke noe monogami for å ha sex med ham. Jeg vet ikke hvor enkelte kvinner har det fra at "han ser film med meg ergo vil han ha meg". Han kan nyte ditt selskap uten å ville ha hele pakken. Du tilbyr jo ham hele pakken uten noen forpliktelser, hvorfor skulle han endre det? Kan det hende han kun er redd for å binde seg? Nei. "Redd for å binde seg" er i så fall kode for "liker deg ikke nok til å binde seg til deg". Ikke bare "regn med" at det blir noe mer. Vit hvor dere står innen dere har sex. Hvis ikke havner du i akkurat samme situasjon igjen. Han er ikke en drittsekk. Han er bare ikke forelsket i deg. Endret 28. september 2014 av Marie90 9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #16 Skrevet 28. september 2014 Dersom dette var et fuckfriends-forhold, er det ikke da vanlig å kun møtes for å ha sex også ikke noe mer? Nei. Det at dere har "mer enn sex" betyr ikke at dere har et forhold. Dere har fortsatt ikke et forhold, sexen kom raskt og han antok, som de fleste ville, at dette var rent seksuelt. Du krevet ikke noe monogami for å ha sex med ham. Jeg vet ikke hvor enkelte kvinner har det fra at "han ser film med meg ergo vil han ha meg". Han kan nyte ditt selskap uten å ville ha hele pakken. Du tilbyr jo ham hele pakken uten noen forpliktelser, hvorfor skulle han endre det? Kan det hende han kun er redd for å binde seg? Nei. "Redd for å binde seg" er i så fall kode for "liker deg ikke nok til å binde seg til deg". Ikke bare "regn med" at det blir noe mer. Vit hvor dere står innen dere har sex. Hvis ikke havner du i akkurat samme situasjon igjen. Han er ikke en drittsekk. Han er bare ikke forelsket i deg. Hvorfor er alt alltid så svart/hvitt i svarene dine? Man har ikke nødvendigvis bestemt seg for at det blir noe mer på et gitt tidspunkt, men man utelukker det ikke heller. Har du for vane å love et fast forhold ovenfor alle datene dine? Anonymous poster hash: fd811...9f0 2
Marie90 Skrevet 28. september 2014 #17 Skrevet 28. september 2014 (endret) Man har ikke nødvendigvis bestemt seg for at det blir noe mer på et gitt tidspunkt, men man utelukker det ikke heller. Har du for vane å love et fast forhold ovenfor alle datene dine? Anonymous poster hash: fd811...9f0 Dersom man ikke takler avvisning etter sex er ikke sex utenfor forhold en god ide. Jeg er langt fra svart hvitt i alle svar. Men i en situasjon der en fyr har sagt ansikt til at han ikke vil ha et forhold, ser deg som en fuckbuddy eller ikke er interessert så kan det knapt bli tydeligere. Endret 28. september 2014 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #18 Skrevet 28. september 2014 Hvorfor er alt alltid så svart/hvitt i svarene dine? Man har ikke nødvendigvis bestemt seg for at det blir noe mer på et gitt tidspunkt, men man utelukker det ikke heller. Har du for vane å love et fast forhold ovenfor alle datene dine? Anonymous poster hash: fd811...9f0 Hun er sånn, helt håpløse svar og mye svada. Anonymous poster hash: 1ca41...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Dessverre er de fleste menn utro og lyver til kvinner. Er bare å holde seg unna dritten! Anonymous poster hash: 1ca41...9bb De utro mennene ser jo at det tydeligvis fungerer, for disse kvinnene kommer igjen og igjen og igjen. Så det er nok et problem som går begge veier. Anonymous poster hash: fd811...9f0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 Dersom man ikke takler avvisning etter sex er ikke sex utenfor forhold en god ide. Jeg er langt fra svart hvitt i alle svar. Men i en situasjon der en fyr har sagt ansikt til at han ikke vil ha et forhold, ser deg som en fuckbuddy eller ikke er interessert så kan det knapt bli tydeligere. Pjuh, flaks du kom med fasiten ...Jeg vet om minst to tilfeller ganske nylig der mannen påsto at han ikke ville ha noe forhold uten at dette nødvendigvis var sannheten. Han ene har for øvrig kjøpt seg leilighet og venter barn med sin "fuckbuddy". Tok han bare litt tid å manne seg opp og innrømme følelsene sine ovenfor henne. DOG! må man nesten bare ta det de sier bokstavelig. Så per nå må TS bare innfinne seg med at han ikke så på henne som noe annet enn en ff. Hvis sannheten skulle være noe annet vil han nok på et eller annet tidspunkt komme snikende tilbake, og det er da det er viktig å holde godtebutikken stengt, helt til han vil binde seg. Anonymous poster hash: 3786e...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå