AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg tror at jeg aldri har hatt sopp, så er litt grønn på dette området. Så i dag at jeg har litt hvit utflod (melkehvit). Det lukter ingenting av den. Jeg klør ikke og har ikke noe ubehag. Jeg har aldri lagt merke til at utfloden er så hvit tidligere (nå har jeg ikke tidligere sjekket så nøye). Kan dette være sopp? Kan man få det uten at det er noe ubehag, eller er det vanlig at utfloden kan være litt hvit eller melkehvit? Anonymous poster hash: 5338f...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #2 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Sannsynligvis ikke sopp nei. Utflod varierer jo. Da jeg hadde sopp hadde jeg MYE utflod som lignet mest på Cottage Cheese og det klødde så utrolig mye at jeg holdt på å begynne å grine. Bare litt annen utflod enn vanlig er nok normalt av og til Edit: gramatikkfeil Endret 28. september 2014 av Nicla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Del Skrevet 28. september 2014 Dette er helt normalt. Anonymous poster hash: 236b3...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå