Gå til innhold

ble sent hjem fra sykehuset med indre blødninger...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble for et år siden sendt hjem fra sykehuset etter en operasjon i skuldra. Legen hadde kuttet noen små blodårer uten at de fikk stoppet blødningen (de var ikke klar over det da de avsluttet operasjonen). Dro på legevakta da jeg ble så hoven (skudra fylte seg med blod). De la meg inn, men fante ikke noe annet en mye blod i skuldra de mente skulle forsvinne av seg selv. To dager etter var jeg tilbake på kontroll hos den kriurgen som opererte meg (en privatklinikk) som satte med opp til reoperasjon dagen etter. De måtte jo svi av disse blødene blodårene!! Er det ikke rart at sykehuset ikke forsto dette var ganske alvorlig å ikke opererte meg der og da?? Eller er dette normalt?



Anonymous poster hash: 3bcec...3c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

virkelig ingen som har mening om dette er greit eller ikke?!



Anonymous poster hash: 3bcec...3c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig ingen som har mening om dette er greit eller ikke?! Anonymous poster hash: 3bcec...3c3

Det er umulig å si noe om dette uten å se journalen din.

Generelt:

Det er ikke uvanlig at det kan samle seg en del væske i vevet omkring et slikt inngrep, og dette vil normalt drenere seg selv. Det virker ikke så veldig oppsiktsvekkende at det tok litt tid før man oppdaget årsaken.

Anonymous poster hash: 8fe83...04f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer AB over meg. Skulderen fylles med saltvann og/eller CO2 under operasjon og skulderen kan være hoven i noen dager etter et inngrep. Det er en veldig sjelden komplikasjon du fikk, så det er ikke rart sånn sett at sykehuset ikke plukket opp denne komplikasjonen



Anonymous poster hash: 9a8b7...7f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...