Gå til innhold

Stjernekamp? Flere som ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig. Heiet på Reidun først, men så har jeg bare begynt å heie mer og mer på Nora

Stem folkens!

Jeg også, men tror det har mye med personlighetene deres å gjøre. Reidun har et trumfkort nå, med "I will always love you". Nailer hun den så tror jeg hun vinner.

Begge egenkomponerte bidragene var dog litt småkleine synes jeg. Spesielt Reiduns som var litt "Mariah Carey wanna be"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Heiet på Reidun først, men så har jeg bare begynt å heie mer og mer på Nora

Stem folkens!

Fem stemmer til Nora herfra nå! :)

Reidun kan synge, bevares, men føler det blir voldsom stemmeonani når hun setter i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem stemmer til Nora herfra nå! :)

Reidun kan synge, bevares, men føler det blir voldsom stemmeonani når hun setter i gang.

Fra KG-panelet eller kan man stemme? Ser ikke noe nummer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte til 26 600 nå. Nr 1 for Nora :)

Takk :)

Uff. Ble hesblesende fra Reidun nå. Det er et eller annet i stemmen som skjærer. Det mangler en dybde liksom. Akkurat som man glemmer salt i maten - eller sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Uff. Ble hesblesende fra Reidun nå. Det er et eller annet i stemmen som skjærer. Det mangler en dybde liksom. Akkurat som man glemmer salt i maten - eller sukker.

Helt enig. Skjønner ikke alt skrytet fra dommerne, egentlig. Nora har mye mer nerve og feeling i sin stemme, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Reidun vinner altså. Det har jeg alltid trodd. Hun er knall god, men hun virker litt desperat.

Anonymous poster hash: 37245...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Uff. Ble hesblesende fra Reidun nå. Det er et eller annet i stemmen som skjærer. Det mangler en dybde liksom. Akkurat som man glemmer salt i maten - eller sukker.

Helt enig.

Anonymous poster hash: 37245...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, men tror det har mye med personlighetene deres å gjøre. Reidun har et trumfkort nå, med "I will always love you". Nailer hun den så tror jeg hun vinner.

Begge egenkomponerte bidragene var dog litt småkleine synes jeg. Spesielt Reiduns som var litt "Mariah Carey wanna be"

Jeg synes det var noe kjent med den sangen altså. Som jeg har hørt den før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Konkurransen dreier seg om å finne den ultimate entertainer, da synes jeg Reidun fortjener å vinne. Hun har en utrolig stemme og er allsidig i mange sjangre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge er verdige vinnere jeg, klare ikke bestemme meg for hvem jeg heier på. Har heiet på Reidun lenge og har mye sympati for henne pga hun snakket en gang om at hun er så god på synge, men har aldri blitt "sett" for det, og føler det stemmer godt. Men etter Don't cry for me Argentina fikk jeg øynene opp for Nora. Så i dag stemmer jeg ikke, heier på begge og er fornøyd uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidun har en utrolig stemme - det er det ingen tvil om - men det blir rett og slett for mye av det gode, for min del. På siste fremføringen hennes måtte jeg slå av lyden. Jeg synes det er mye mer behagelig å høre på Nora, så hun får min stemme®.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Konkurransen dreier seg om å finne den ultimate entertainer, da synes jeg Reidun fortjener å vinne. Hun har en utrolig stemme og er allsidig i mange sjangre.

Uenig, syns hun bare kler pompøse ballader, og ikke er særlig allsidig. Hadde hun brukt stemmen annerledes enn hun gjør kunne hun kanskje vært allsidig, men det virker ikke som hun ønsker å gjøre annet enn det hun alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidun har en utrolig stemme - det er det ingen tvil om - men det blir rett og slett for mye av det gode, for min del. På siste fremføringen hennes måtte jeg slå av lyden. Jeg synes det er mye mer behagelig å høre på Nora, så hun får min stemme®.

Enig. Mer bedagelig å høre på Nora. Reidun er kjempe flink, men hun blir litt for mye av det gode. Virker nesten som det er om å hyle høyest noen ganger. Når hun holder seg litt nede i tonene, så blir det så mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...