Gå til innhold

Stjernekamp? Flere som ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er et supert konsept. Tenk så mye nytt de får lære!

Er eneste programmet der man konkurrerer i musikk vi gidder å følge med på her i huset.

Samme her. Jeg krøller meg innvendig av Idol og lignende programmer, men Stjernekamp er supert! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KeyserSoze

Synd at Mo gikk. Han var på bunnen med Paul idag men jeg mener Mo har vært bedre enn Paul på de andre sjangerne. Det burde spille inn. Derfor burde dommerne bestemme :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Mo gikk. Han var på bunnen med Paul idag men jeg mener Mo har vært bedre enn Paul på de andre sjangerne. Det burde spille inn. Derfor burde dommerne bestemme :/

Enig. Synes det blir veldig teit at vi seere skal bestemme. I idol osv kommer alltid de kjekke guttene langt pga fjortisser som stemmer på de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå tror jeg ikke jeg gidder å se på mer. Utrolig dårlig at Mo som har vært flink ellers skulle gå ut. :( nå er det bare Reidun igjen som jeg liker, og da er det ikke vits å se på hvis det er EN deltaker man liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var helt rettferdig at Mo røyk ut i dag, da han var desidert den dårligste. Og til dere som sier han har vært så god i alle de andre sjangerne: Paul rulet under rappinga sist! Country gjorde han også kjempebra! Jeg synes Mo er flink ja, han er en showman, men jeg synes ikke han gjør det så bra de gangene han må "være naken" på scenen og bare stå stille og synge.



Anonymous poster hash: e4cf3...6c2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt var Mo bedre enn Paul. Så synes heller han skulle ryke enn Mo. Synes ikke Jørn gjorde det noe bra heller. Hvert fall ikke i starten

Anonymous poster hash: 37245...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må da Jørn snart gå ut.. skjønner ikke hvem som stemmer på han.

Frustrerte fruer på 50+, som har en drøm om å komme hjem til Jørn.

My guess.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerte fruer på 50+, som har en drøm om å komme hjem til Jørn.

My guess.

Ett er sikkert; noen stemte med noe annet enn vettet i går!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gikk ut i går?

Jørn er kjedelig. Så han på The Hit og sangen han lagde var jo bare et stort gjesp! Boooring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gikk ut i går?

Jørn er kjedelig. Så han på The Hit og sangen han lagde var jo bare et stort gjesp! Boooring

Paul gikk ut, selv om Jørn var den dårligste.

Syns alle skuffet på pop-delen i går. Hadde forventet mye mer, men alt var ganske kjedelig. På musikaldelen var derimot alle ganske flinke. Og Nora imponerte virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takler ikke Reidun, blir for mye vokalonani for min smak og hun er litt høy på seg selv privat.

Hvordan vet du det? Er ellers enig i at stemmen hennes blir litt for mye, men aner ikke hvordan hun er privat. Operanummeret ble ganske skrikete, selv om dommerne var fra seg av begeistring. Jeg foretrekker skal vi danse fremfor stjernekamp, blant annet fordi dommerne i stjernekamp er alt for snille og syns alt er kjempefint og kjempebra. Mye ærligere tilbakemeldinger i skal vi danse.

Anonymous poster hash: 7b5cb...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hvordan vet du det? Er ellers enig i at stemmen hennes blir litt for mye, men aner ikke hvordan hun er privat. Operanummeret ble ganske skrikete, selv om dommerne var fra seg av begeistring. Jeg foretrekker skal vi danse fremfor stjernekamp, blant annet fordi dommerne i stjernekamp er alt for snille og syns alt er kjempefint og kjempebra. Mye ærligere tilbakemeldinger i skal vi danse.

Anonymous poster hash: 7b5cb...27f

Enig. Synes det er blir litt teit når de er så snille og alt er kanon bra liksom.

Jeg holder en knapp på Nora og håper Jørn går ut neste gang,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på Stjernekamp i mangel på noe bedre, for å si det slik... Konseptet er i og for seg bra, men jeg begynner å bli mektig lei rene vokal-konkurranser. Vi avler vokalister i dette landet som aldri før, med store kommersielle TV-satsninger som startet med Idol via Norske Talenter til X-faktor og nå Stjernekamp, der alt handler om vokalprestasjoner. Og vinnerne får en enorm hjelp i dette til å komme seg opp og fram til en karriere som soloartist.

Musikere derimot anses bare som noe som "er der i bakgrunnen", og eksponeres aldri i noen konkurransesammenheng. Dette er veldig synd i grunnen, for det resulterer i at de unge velger bort å satse på å lære seg, og bli dyktige på et instrument, noe vi allerede tydelig ser effekten av i samfunnet når unge i dag ønsker å starte band i sitt eget lokalmiljø. De stagnerer rett og slett fordi det ikke finnes medmusikere, (særlig bassister, trommiser og keyboardister).

Sang er flott, bra og inspirerende, men uten musikere blir det hele heller tynt og kjedelig, så jeg håper det snart satses på et programkonsept som setter både sang og instrumental-talenter på dagsorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Jørn ryker i kveld. Han er så kjedelig :(

Ja det kan du si. Rart folk stemmer på han og at han har kommet så langt. Det er flere som har gått ut og som har vært bedre enn Jørn.

Anonymous poster hash: 0f8ae...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg synest duetten mellom Nora og Raylee (?) var heller dårlig. Tidvis surt, og stemmen passa ikkje til songen og heller ikkje så godt til kvarandre...

Anonymous poster hash: 30249...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...