Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #1 Del Skrevet 12. juli 2004 Er det noen her med erfaring fra stedet? Har nettopp bestilt "hopp på tur", og har aldri reist dit tidligere. Noen? :-) Takk, hilsen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #2 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei :-) Var på "hopp på tur" i marmaris i fjor sommer! Det var en overraskelse å komme til et så flott sted. Det var kjempe hyggelige mennesker der og en hel del å gjøre! Som du sikkert har hørt er tyrkerne ganske innpåslitne, men samtidig hyggelige og passer på deg! Du bør være hyggelig men bestemt Gratise solsenger og kelnere som vartet deg opp! Det var en slags strandpromenade med masse resturanter (og klubber om kvelden). Knallgod mat på de fleste plassene. Gode shopping muligheter viss du er intr. det var nok 400 butikker inni basaren som ligger i sentrum av marmaris. mye av det samme i butikkene men du kan gjøre gode kupp å prute mye :-) Når skal du reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 12. juli 2004 #3 Del Skrevet 12. juli 2004 Uff, var i Marmaris med ei venninne for noen år siden, og det var den verste ferien jeg har hatt. Vi ble forfulgt, befølt og utskjelt av tyrkiske gutter, selv om vi dekket oss til med store klær og prøvde å overse dem. Men kanskje det har med alder å gjøre? Vi var da ca 20 år. Kanskje du får gå mer i fred hvis du er litt eldre...? Vannet/stranda var heller ikke noe særlig synes vi. Jeg sier ikke dette for å psyke deg ut før ferien, bare for at du skal være litt forberedt på at det kan bli annerledes enn du ser for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #4 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvor lenge siden er det du var i Marmaris?! For noen år siden var det mindre fint der, som du sa var vannet forøpplet og gatene. men jeg var der i fjor sommer og nå ser det helt andreledes ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 12. juli 2004 #5 Del Skrevet 12. juli 2004 Ja, det er noen år siden.... tja, ca 6 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #6 Del Skrevet 12. juli 2004 Men da er det nok forandret.. hørte det samme som du sier før jeg reiste. folk som hadde besøkt plassen for noen år siden sa den var forandret :-) takk og pris eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 12. juli 2004 #7 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg var der i forfjor sommer, og syntes det var utrolig plagsomt med alle de innpåslitne tyrkerne :evil: Jeg ble forsøkt sjekket opp mens jeg holdt mannen min i hånden, til og med! Ville aldri ha reist til Tyrkia uten mannlig reisefølge selv. Du kan gjøre gode kupp på smykker (gull, diamanter) og persiske tepper, blant annet. Husk også på å smake på tyrkisk eplete (varm eller kald), som er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #8 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg tror egentlig ikke tyrkerne sjekker folk opp, de bare er sånn.. mange jenter liker det (ikke forstår jeg helt hvorfor) og da kommer de gjerne tilbake til samme plass igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå