AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Del Skrevet 27. september 2014 Skjønner ikke helt jeg. Det står som kommentar "HI står ikke på egen bein" hva skal det bety? ?Anonymous poster hash: b6d1a...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilia12 Skrevet 27. september 2014 #2 Del Skrevet 27. september 2014 Regner med att det var for att hi kun bestod av en link, ingen tekst. Litt rart ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mental Skrevet 27. september 2014 #3 Del Skrevet 27. september 2014 Er det ikke åpenbart?! Illuminati! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 27. september 2014 #4 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) HI = hovedinnlegg. Hovedinnlegg besto bare av en link, hadde jeg fjernet den linken så hadde ikke innlegget hatt noen verdi i seg selv. Sånne tråder stenger vi. Forøvrig så SKAL sånne ting tas på Ris og Ros eller på PM til den aktuelle moderatoren. Jeg siterer fra reglene: * Tråder der startinnlegget består kun av en lenke kan bli slettet. Innlegget skal kunne stå på egne bein også uten lenke. Irrlys, mod. Endret 27. september 2014 av irrlys 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg