Smascha Skrevet 28. september 2014 #21 Skrevet 28. september 2014 Hvis du var midreårig ved ankomst, er det kanskje ikke så klokt å bytte. Du har jo isåfall fått opphold på falske premisser. No har jo TS blitt registrert som 5 år eldre enn ho egentleg er, ikkje 5 år yngre.. Men det er mange kvinner som registrerer seg som eldre enn dei er sidan ein vil skjule at ein har inngått ekteskap før fylte 18. Kanskje det er grunnen til at TS sin mann fekk akutt amnesi?
Chloe- Skrevet 28. september 2014 #22 Skrevet 28. september 2014 No har jo TS blitt registrert som 5 år eldre enn ho egentleg er, ikkje 5 år yngre.. Men det er mange kvinner som registrerer seg som eldre enn dei er sidan ein vil skjule at ein har inngått ekteskap før fylte 18. Kanskje det er grunnen til at TS sin mann fekk akutt amnesi? Ja, det er jo det jeg sier. 1
Smascha Skrevet 28. september 2014 #23 Skrevet 28. september 2014 Ja, det er jo det jeg sier. Ah! Trudde du meinte at ho hadde fått opphold som mindreårig asylsøker, og løyet på seg lav alder.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #24 Skrevet 30. september 2014 UDI er umulig å få tak i.... Imdi, visste jo ikke hvordan el hvem man skulle ta det med jo Anonymous poster hash: eb5fb...166
Kamikatze Skrevet 30. september 2014 #25 Skrevet 30. september 2014 Har du F-nummer eller D-nummer? Sladrer de første fire sifferne om en dato som 2407 tjuefjerde juli, eller ser de ut som 7407 eller 2457, sånn at det ikke kan bli en dato?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #26 Skrevet 30. september 2014 UDI er umulig å få tak i.... Imdi, visste jo ikke hvordan el hvem man skulle ta det med jo Anonymous poster hash: eb5fb...166 Det var da merkelig. IMDI har alltid kunnet fortelle meg hvem jeg skulle snakke med når jeg har hatt spørsmål om mindreårige asylsøkere, og det overrasker meg at de ikke kunne hjelpe deg. Beklager det. Da har jeg dessverre ingen flere forslag til deg, men ønsker deg lykke til videre. Anonymous poster hash: ac4f2...b1f
Kamikatze Skrevet 30. september 2014 #27 Skrevet 30. september 2014 Hva med å kontakte skattedirektoratet - folkeregisteret?
Kamikatze Skrevet 30. september 2014 #28 Skrevet 30. september 2014 Det burde være grunn for å korrigere at ikke en selv, men andre oppga feil fødselsdato?
Cutielash98 Skrevet 30. september 2014 #29 Skrevet 30. september 2014 Hmm, tenke seg det da, så se 5 år yngre ut som det du er registrert som. Haha tenk på alle komplimentene man får.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #30 Skrevet 30. september 2014 Har du F-nummer eller D-nummer? Sladrer de første fire sifferne om en dato som 2407 tjuefjerde juli, eller ser de ut som 7407 eller 2457, sånn at det ikke kan bli en dato? Jeg har vanlig fødsel og personnummer. Anonymous poster hash: eb5fb...166
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #31 Skrevet 30. september 2014 Tusen takk for all innspill skal høre imorgen med folkeregisteret. Ja, allegori synes jeg holder meg sykt godt og blabla... Men det plager meg så og ikke være 100% meg og alt ekte info... Han derimot registrert seg selv noen år yngre.. DET plager meg. Han hadde da ikke noe grunn til det!Anonymous poster hash: eb5fb...166 1
Chloe- Skrevet 30. september 2014 #32 Skrevet 30. september 2014 Tusen takk for all innspill skal høre imorgen med folkeregisteret. Ja, allegori synes jeg holder meg sykt godt og blabla... Men det plager meg så og ikke være 100% meg og alt ekte info... Han derimot registrert seg selv noen år yngre.. DET plager meg. Han hadde da ikke noe grunn til det!Anonymous poster hash: eb5fb...166 Hvis jeg var deg ville jeg latt denne saken ligge. Det kan få alvorlige konsekvenser dersom det viser seg at dere fikk opphold på falske premisser.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #33 Skrevet 30. september 2014 Alle sko det stå... Mobskriveleif Anonymous poster hash: eb5fb...166 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #34 Skrevet 30. september 2014 Hvis jeg var deg ville jeg latt denne saken ligge. Det kan få alvorlige konsekvenser dersom det viser seg at dere fikk opphold på falske premisser. Oi, tror du det? men det hadde da ingen hensikt...Anonymous poster hash: eb5fb...166
Chloe- Skrevet 30. september 2014 #35 Skrevet 30. september 2014 Oi, tror du det? men det hadde da ingen hensikt...Anonymous poster hash: eb5fb...166 Hvis ikke det hadde noen hensikt, hvorfor ble det gjort?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #36 Skrevet 1. oktober 2014 Hvis jeg var deg ville jeg latt denne saken ligge. Det kan få alvorlige konsekvenser dersom det viser seg at dere fikk opphold på falske premisser. trodde man hadde større sjanse til å få innvilget opphold ved å være mindreårig kontra over 18? skjønner ikke hvordan man skulle fått innvilget noe opphold på dette grunnlaget.. Man får jo heller ikke avslag fordi man giftet seg som mindreårig, men det teller kanskje uheldig for mannen som muligens er en del eldre. Anonymous poster hash: 8d3b4...556
Chloe- Skrevet 1. oktober 2014 #37 Skrevet 1. oktober 2014 trodde man hadde større sjanse til å få innvilget opphold ved å være mindreårig kontra over 18? skjønner ikke hvordan man skulle fått innvilget noe opphold på dette grunnlaget.. Man får jo heller ikke avslag fordi man giftet seg som mindreårig, men det teller kanskje uheldig for mannen som muligens er en del eldre. Anonymous poster hash: 8d3b4...556 Søknaden hennes skulle blitt vurdert som "Enslig mindreårig asylsøker". Disse bor blant annet i egne boliger, med tettere oppfølging. Mulig det ble løyet om for å slippe å bo separat under søknadsprosessen, eller fordi separate søknader ville påvirket mannens sjangse for opphold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå