Gå til innhold

Kaffemaskin - Tassimo?


Fremhevede innlegg

Gjest LilleTusenfryd
Skrevet

Høres ut som en del av dere er fornøyd med Tassimo likevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en del av dere er fornøyd med Tassimo likevel :)

Alle jeg kjenner som virkelig er glade i kaffe liker ikke tassimo. Men den går jo ned om man bare skal skylle nedpå kun for koffeinens skyld. Men ikke noe jeg drikker for å kose meg med en god kaffe

Gjest LilleTusenfryd
Skrevet

Alle jeg kjenner som virkelig er glade i kaffe liker ikke tassimo. Men den går jo ned om man bare skal skylle nedpå kun for koffeinens skyld. Men ikke noe jeg drikker for å kose meg med en god kaffe

Men det er kanskje forskjell på de som liker disse vanlige kaffemerkene som man bruker i vanlige kaffetraktere - men som ikke synes det er vits i å gå på cafè og bestille seg espresso, caffe latter og sånt fancy? :) Min samboer er glad i kaffe om morgenen, men ikke verre enn at han nå bruker sånn pulver i en kopp han rører rundt med vann fra vannkokeren - da vi ikke har kaffetrakter... :)

Skrevet

Men det er kanskje forskjell på de som liker disse vanlige kaffemerkene som man bruker i vanlige kaffetraktere - men som ikke synes det er vits i å gå på cafè og bestille seg espresso, caffe latter og sånt fancy? :) Min samboer er glad i kaffe om morgenen, men ikke verre enn at han nå bruker sånn pulver i en kopp han rører rundt med vann fra vannkokeren - da vi ikke har kaffetrakter... :)

Ja jeg kan også drikke pulverkaffe hvis det er det som er tilgjengelig på morgenen. Ville faktisk foretrukket det over en dårlig kapselmaskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...