Gjest LilleTusenfryd Skrevet 28. september 2014 #21 Skrevet 28. september 2014 Høres ut som en del av dere er fornøyd med Tassimo likevel
emilia12 Skrevet 28. september 2014 #22 Skrevet 28. september 2014 Høres ut som en del av dere er fornøyd med Tassimo likevel Alle jeg kjenner som virkelig er glade i kaffe liker ikke tassimo. Men den går jo ned om man bare skal skylle nedpå kun for koffeinens skyld. Men ikke noe jeg drikker for å kose meg med en god kaffe
Gjest LilleTusenfryd Skrevet 29. september 2014 #23 Skrevet 29. september 2014 Alle jeg kjenner som virkelig er glade i kaffe liker ikke tassimo. Men den går jo ned om man bare skal skylle nedpå kun for koffeinens skyld. Men ikke noe jeg drikker for å kose meg med en god kaffe Men det er kanskje forskjell på de som liker disse vanlige kaffemerkene som man bruker i vanlige kaffetraktere - men som ikke synes det er vits i å gå på cafè og bestille seg espresso, caffe latter og sånt fancy? Min samboer er glad i kaffe om morgenen, men ikke verre enn at han nå bruker sånn pulver i en kopp han rører rundt med vann fra vannkokeren - da vi ikke har kaffetrakter...
emilia12 Skrevet 29. september 2014 #24 Skrevet 29. september 2014 Men det er kanskje forskjell på de som liker disse vanlige kaffemerkene som man bruker i vanlige kaffetraktere - men som ikke synes det er vits i å gå på cafè og bestille seg espresso, caffe latter og sånt fancy? Min samboer er glad i kaffe om morgenen, men ikke verre enn at han nå bruker sånn pulver i en kopp han rører rundt med vann fra vannkokeren - da vi ikke har kaffetrakter... Ja jeg kan også drikke pulverkaffe hvis det er det som er tilgjengelig på morgenen. Ville faktisk foretrukket det over en dårlig kapselmaskin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå