Gå til innhold

Noen har tatt plassen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var litt redd for at denne påstanden skulle komme. Men dette ødelegger dagen min helt, og han som sitter på min plass, skal ikke engang helt til endestoppet. Men jeg kan ikke ta setet hans når han går av fordi bussen er full da, og så fort han reiser seg har noen andre tatt plassen. Jeg er ikke troll. Faktisk så er jeg bare en dame med rutiner som jeg liker å følge.

Anonymous poster hash: 3bc54...1a6

Da får du lage deg nye rutiner da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt alvorlig folkens, ikke kom her å si at dere ikke blir litt irritert om noen tar deres faste sete enten i lunsjrommet, klasserommet eller på seminar.

Jet river inni meg når fyren sitter der, og jeg vil be ham om å flytte seg siden han ikke en gang skal til endes og fucker opp min hverdag så aldeles. Har skjønt nå at jeg ikke kan be ham om å flytte, så da får jeg pønske ut noe annet som.



Anonymous poster hash: 3bc54...1a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal vise denne til ham.

Og Helsen min, ja det går i at jeg ikke kan få vindustrekk på den ene siden av kroppen fordi jeg stivner av kulden. De fleste setene er også opphøyd, men mitt sete er på gulvplan, hvilket gjør at jeg kommer meg pent inn til setet med de vonde hoftene mine. Han kan jo bare sette seg et annet sted, han skal jo ikke til endestoppet en gang.

Anonymous poster hash: 3bc54...1a6

Er du den samme personen som er gravid og med vondt i hoftene? Mener jeg leste om ei gravid dame med samme dilemma som deg

Anonymous poster hash: 36f69...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt alvorlig folkens, ikke kom her å si at dere ikke blir litt irritert om noen tar deres faste sete enten i lunsjrommet, klasserommet eller på seminar.

Jet river inni meg når fyren sitter der, og jeg vil be ham om å flytte seg siden han ikke en gang skal til endes og fucker opp min hverdag så aldeles. Har skjønt nå at jeg ikke kan be ham om å flytte, så da får jeg pønske ut noe annet som.

Anonymous poster hash: 3bc54...1a6

Helt alvorlig, jeg blir ikke litt irritert engang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt alvorlig folkens, ikke kom her å si at dere ikke blir litt irritert om noen tar deres faste sete enten i lunsjrommet, klasserommet eller på seminar.

Jet river inni meg når fyren sitter der, og jeg vil be ham om å flytte seg siden han ikke en gang skal til endes og fucker opp min hverdag så aldeles. Har skjønt nå at jeg ikke kan be ham om å flytte, så da får jeg pønske ut noe annet som.

Anonymous poster hash: 3bc54...1a6

Jeg setter meg gjerne på samme plass på bussen om det er ledig der, men jeg blir ikke sur og tenker at noen "har tatt plassen min" om det sitter noen andre der. Hva i huleste har det med saken å gjøre om han skal av på endestasjonen eller ikke, forresten? Du vet ingenting om ham og helsen hans, for alt du vet kan han slite like mye med helsen som du gjør.

Vet du hva, jeg vet akkurat hvor du burde begynne for å løse dette, nemlig med å skaffe deg en psykolog, for en slik atferd som du utviser er ikke normal på en flekk.

Anonymous poster hash: c06e5...02b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dette er tull, da er ingenting tull.

Selv har jeg nettopp kommet meg gjennom kreft (det er faktisk ikke tull), men trur'ukke medpassasjerer bare setter seg på hvilket ledig sete som helst likevel? Makan.



Anonymous poster hash: 6a0a5...b40
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS troller, men jeg opplevde det samme på 321-bussen fra Skjetten til Oslo for 14 år siden.

Bussen startet på Kasjotten, og jeg kom inn som rookie, og satte meg på sete nummer tre telt forfra. Du kunne nesten føle gispet fra de to andre, som allerede var på plass, men det kunne ikke forberede meg på det lynende blikket fra den 34+ gamle damen som plutselig oppdaget at jeg hadde tatt setet hennes.

Glad jeg har bil i dag.



Anonymous poster hash: 1e5ee...9e2
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det har du 2 valg. Enten kan du allierere deg med ham og ta over bussen eller to, du må kvitte deg med ham på et vis. Det er selvsagt fordeler og ulemper ved begge alternativer, men noe må du gjøre. Dersom du blir passiv her så vil noen andre velge for deg og spoileralert, du kommer ikke nødvendigvis il å bli glad for avjgørelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er så rutinestyrt og har så klare regler for hva du tåler av temperatur og seteposisjon så får du kjøpe deg en bil. Evt. ta taxi. Da kan du sitte hvor du vil (bortsett fra i førersetet...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den bussen jeg tar ville det være helt kurant å pent spørre om han ville flytte seg. Én av damene har tatt bussen hver eneste hverdag i snart tredve år, og det er få som har ansenitet på under ti år. Da jeg skulle begynne å ta denne bussen fikk jeg opplæring av en på bussholdeplassen. I begynnelsen synes jeg det var fryktelig rart, men det er faktisk litt morsomt å ta denne særen bussen. Bussjåføren forteller værmelding over høytaleren og hun tuter når bussen kjører forbi datteren hennes som går til skolen, da vinker hele bussen. Det er helt vanlig å ta med kaffe på termos eller boller som alle deler på. Dette skjer faktisk i en by.

Anonymous poster hash: c3438...03c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Du bør absolutt si fra. Ta gjerne opp punkter som

- ansiennitet

- helsemessige årsaker som gjør at du må sitte der du alltid har sittet, herunder

- ulempen det vil påføre andre passasjerer om du ikke får plassen din, blant annet

- faren for spy i bussen, og

- muligheten for å bli spent ben på

- å være på nikk som et sikkert tegn på at man er stamgjest på denne avgangen og at

- frekkasen bør sjekke med alle passasjerene som kommer på etter ham om de har lengre ansiennitet og dermed krav på et bestemt sete

Eventuelt kan du begynne å gå til startholdeplassen og kapre setet "ditt" på den måten. Når dusten kommer på, ler du høyt og sier "Der fikk du den! Sånn skjer med dere som ikke er på nikk! Hahahahaha!"

Anonymous poster hash: 9b4ca...5d1

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen bør prøve å ta et pendlertog, og se forvirringen som oppstår når de ikke får sitte på sine plasser.

For ikke å snakke om dominoeffekten som oppstår når pendleren må finne seg et nytt sete.

A tar Bs sete fordi en turist har tatt As sete, noe som igjen fører til at B må flytte seg til C, og C til D og så videre.

Fornøyelig! :ler:



Anonymous poster hash: 9ff21...194
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har det gått ts? har du fått setet ditt tilbake? har du fått nervøst sammenbrudd? har han mannen fått juling ?



Anonymous poster hash: 9b102...f6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er så dårlig at du ikke kan sette deg på andre seter, får du søke nav om stønad til bil, eller få hjelp for tvangslidelsen. Jeg mener ikke å være frekk. Jeg sliter med tvangstanker selv og det finnes alltid hjelp å få mot slike ting.



Anonymous poster hash: 6111f...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...