Gå til innhold

Mann 20... lagde meg Tinder igår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du starter samtalene sa jeg. Når jenta åpner (forøvrig veldig ukreativt) så spiller det ingen rolle hva du skriver. Men de frem og tilbake meldingene med hei hvordan går det, hva skal du i helgen, søt hund, er den din, osvosv ikke funker.

Leser du ikke hva jeg skriver??? Jeg skriver jo at man ikke skal skrive hei, hvordan går det og hvordan var helgen!

Men heller åpne med noe konkret. Da er det lettere å holde flyten.

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de færreste er dette uaktuelt og det er heller ikke poenget at hun nødvendigvis skal komme på besøk, men det handler om å sette en intensjon. Sist gang jeg gjorde dette lo hun og sa hun ikke kom hjem til menn hun ikke kjente, men at vi gjerne kun møtes for en kaffe (boring). Jeg sa at jeg ikke liker å drikke kaffe med jenter. Møtte henne dagen etterpå.

En annen foreslo det samme forøvrig, men hun har jeg ikke møtt enda (vurderer det). Hun var i likhet med meg enig i at kaffe og formelle møter er kjedelige. Jeg insisterte på et uformelt møte.

Du skriver "møtte henne dagen etterpå". Hva gjorde dere da, for en som trenger forslag til hva man skal invitere disse jentene med på..

Uformelt møte, hva legger du i det?

Tror forresten jeg har altfor bra bilder av meg selv på Tinder.. Får matches med jenter som er way out of my league, og noen av de begynner til og med å skrive til meg. :o Tips til hva jeg bør gjøre da? Kjøre på og møte dem? Vil nødig skuffe dem når personen som dukker opp ikke er så veldig pen,

Har også blitt kontaktet av ei jeg ikke egentlig er interessert i, men hun skriver at hun blir så glad av å snakke med meg og vil så gjerne treffe meg. Er det slik jenter skriver til gutter på Tinder, eller kan det høres ut som om hun er interessert i noe mer altså kjærestemateriale? Jeg kunne ikke fått følelser for henne tror jeg, men sier jo ikke nei om hun byr seg.. Vil dog ikke såre henne. Tips?

Anonymous poster hash: ed2ec...c6e

Anonymous poster hash: ed2ec...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Du skriver "møtte henne dagen etterpå". Hva gjorde dere da, for en som trenger forslag til hva man skal invitere disse jentene med på..

Uformelt møte, hva legger du i det?

Tror forresten jeg har altfor bra bilder av meg selv på Tinder.. Får matches med jenter som er way out of my league, og noen av de begynner til og med å skrive til meg. :o Tips til hva jeg bør gjøre da? Kjøre på og møte dem? Vil nødig skuffe dem når personen som dukker opp ikke er så veldig pen,

Har også blitt kontaktet av ei jeg ikke egentlig er interessert i, men hun skriver at hun blir så glad av å snakke med meg og vil så gjerne treffe meg. Er det slik jenter skriver til gutter på Tinder, eller kan det høres ut som om hun er interessert i noe mer altså kjærestemateriale? Jeg kunne ikke fått følelser for henne tror jeg, men sier jo ikke nei om hun byr seg.. Vil dog ikke såre henne. Tips?

Anonymous poster hash: ed2ec...c6e

Anonymous poster hash: ed2ec...c6e

Jeg er fristet til å skrive nøyaktig hva jeg sa og hva vi gjorde, men jeg bør kanskje tenke over anonymiteten min, så jeg må moderere meg litt.

Men, jeg er generelt veldig konkret og leder hele veien, så jeg sa mer eller mindre, "Ok. Møt meg i morgen klokken 1900 på Majorstua. Ta på deg noe sexy. ; )"

Jeg har ikke noe i mot å drikke en kopp kaffe med en jente, men jeg inviterer ALDRI jenter ut på en kopp kaffe. Det er veldig 'date' og det er veldig hva alle andre gjør. Les: formelt møte og jobbintervju.

Jeg bruker som regel å avtale å møtes i byen en offentlig plass. Gir henne en klem når vi møtes. Spør litt enkle spørsmål, men stresser ikke. Om hun fant fram lett. Om hun er kjent i området. Om hun har hatt en bra dag. Osv. Vær vennlig og ha en lett og ledig tone. Vær avslappet og selvsikker. Hun er der for å møte deg og har brukt fem timer på badet for å gjøre et inntrykk på DEG. Ikke glem det. Gi henne gjerne et lite kompliment, men ikke overdriv. Det blir nok tid til det senere. Spør hva hun gjorde i helgen om dere møtes på en mandag eller tirsdag.

Så sier jeg at jeg vet om en bra plass i nærheten og begynner å gå i den retning med hun ved siden av meg. Finner oss et bord, kjøper oss noe å drikke (jeg betaler) og så snakker vi.

Om dette er noe du ser for deg å kopiere, så kjør på. Dette er noe man blir flinkere til etter hvert, så bare hopp i det.

Vedrørende 'out of your league': Hva om du tar feil? Hva om du er mer attraktiv enn du faktisk tror?

Om du har uærlige bilder, kan det dog være lurt å slette disse eller eventuelt gi de FB-profilen din slik at de får et litt mer helhetlig inntrykk først.

:)

Endret av HowardRoark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

En annen ting som er veldig, veldig viktig er at du aldri setter deg rett ovenfor en kvinne på et bord. Dette er veldig formelt, stivt og bærer preg av et jobbintervju. Det blir litt du mot henne, i stedet for at dere er på samme lag.

Jeg sitter ALLTID ved siden av henne. Det gjør det også enklere å gi henne forsiktige berøringer underveis om stemningen er bra. Kanskje er det til og med aktuelt å kysse i løpet av kvelden.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...