Gå til innhold

Mann 20... lagde meg Tinder igår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei...

Ble litt nysgjerrig på denne Tinder-appen igår. Har egentlig aldri turt, da jeg ikke er særlig pen, men bestemte meg for å hoppe i det og fikk på en halvtime 6 matches av i overkant av 30 likes. Mistenker at de egentlig ikke er interessert eller at bildene mine er misledende. Uansett, jeg er 20 år gammel og har knapt kysset en jente (i fylla) i mitt liv, aldri vært noe flørtete eller "lett omgjengelig" og iallefall ikke hatt sex.

Hvordan skal jeg ta kontakt med disse jentene? Veldig usikker... føler meg ikke god nok for dem, da noen av dem var svært pene. Syns det er ufattelig kleint å skulle initiere samtaler med totalt fremmede slik som dette, men kan jo være nyttig erfaring å ha til senere i livet også.

Hvordan foregår første kontaktfasen med dere, stort sett?

Hilsen sjenert gutt



Anonymous poster hash: ed2ec...c6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de matchet deg, så er det fritt frem å ta kontakt.

Det er ikke nødvendigvis sånn at de 14 damene du ikke har matchet med har klikket deg vekk. Flere av dem har sikkert ikke sett deg enda.

Vet de fleste jenter liker at gutten tar kontakt.

Ikke bare skriv "Hei, hvordan går det?", men skriv noe relevant til bildene deres. Feks "Søt hund, er den din?" Eventuelt noe som er relevant for tidspunktet "Sitter du å ser på OL i dag du også?"

Lykke til. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og IKKE skriv noe med seksuelle undertoner.

Det kan du nok fint gjøre på Tinder..Hele greia er jo en online sexorgie.

Anonymous poster hash: f4c82...b60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du nok fint gjøre på Tinder..Hele greia er jo en online sexorgie.

Anonymous poster hash: f4c82...b60

Noen av jentene er nok der kun for sex, men du vil likevel skremme bort majoriteten hvis du er slibrig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48tusen kronersspørsmålet. Hva slags bilde bør man ha? Har en tendens til å gjøre meg litt til på bildene. Mann.



Anonymous poster hash: 48296...83e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48tusen kronersspørsmålet. Hva slags bilde bør man ha? Har en tendens til å gjøre meg litt til på bildene. Mann.

Anonymous poster hash: 48296...83e

Ha et bilde av kun deg selv som hovedbilde. Det verste er et gruppebilde der man ikke ser hvem det dreier seg om.

I resten av albumet bør man ha bilder som forteller litt om deg selv. Deg og ditt kjæledyr, deg i dress, deg og gutta, deg i skibakken, deg på festival, deg på båttur, eller lignende. Selv om du kanskje ikke driver med alt til daglig, så er det likevel sånn at man må hevde seg litt med tanke på konkurransen. De andre gjør det samme.

Bare husk å ikke ha bilder der du ikke ligner deg selv. Du vil jo helst kunne møte jenta i person senere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha et bilde av kun deg selv som hovedbilde. Det verste er et gruppebilde der man ikke ser hvem det dreier seg om.

I resten av albumet bør man ha bilder som forteller litt om deg selv. Deg og ditt kjæledyr, deg i dress, deg og gutta, deg i skibakken, deg på festival, deg på båttur, eller lignende. Selv om du kanskje ikke driver med alt til daglig, så er det likevel sånn at man må hevde seg litt med tanke på konkurransen. De andre gjør det samme.

Bare husk å ikke ha bilder der du ikke ligner deg selv. Du vil jo helst kunne møte jenta i person senere.

Hehehe. Kjenner meg igjen der. Fryktelig kleint når man møter noen som er mye mye større enn man hadde trodd. Også sitter man der for å være høflig - men kroppspråket viser noe annet. Huff og huff.

Anonymous poster hash: 48296...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å hoppe uti det.

Skriv feks.

du: Jeg vet om noe du ikke kan leve uten

Hun: å, hehe hva da?

du: pass...

Så er det bare og chatte videre med henne....

eksempel 2::

Hey, vi har match, la oss gifte oss ;) (dette er selvfølgelig på tull, men likevell kan skape humor og morsom situasjon )

Eller du kan kommenter noe som er på et av albumbildene hennes. Det som er viktig er at det er morsomt, og at du ikke tydelig prøver deg for mye. Da ender du opp ilamme den 95% som ikke får dette til.

lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si deg en ting.

Kvinner er mennesker. De er som deg. De er nervøse før første daten og de håper likt som deg at det kommer til å gå bra og ende opp i sex,ekteskap og masse barn en gang i tiden.

Det er ikke så veldig mer annerledes å snakke med kvinner enn å snakke med menn,

Og får å få et forhold som kommer til å vare,må du faktisk være deg selv. For hvis du faker og tuller, så kan du få sex og kanskje forhold som varer i 2-3 mnd,men til slutt føler du at dere er for forskjellige og at det ikke kommer til å funke. Siden det er din eneste erfaring med kvinner kan det være at du "gir" opp i en enda lengre periode fordi kvinner er såååå annerledes.

Vær snill, høflig og flink til å lytte.Men vær også deg selv. Du. dette takler du helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å hoppe uti det.

Skriv feks.

du: Jeg vet om noe du ikke kan leve uten

Hun: å, hehe hva da?

du: pass...

Så er det bare og chatte videre med henne....

eksempel 2::

Hey, vi har match, la oss gifte oss ;) (dette er selvfølgelig på tull, men likevell kan skape humor og morsom situasjon )

Eller du kan kommenter noe som er på et av albumbildene hennes. Det som er viktig er at det er morsomt, og at du ikke tydelig prøver deg for mye. Da ender du opp ilamme den 95% som ikke får dette til.

lykke til

^ De der syns jeg desverre ikke var så morsomme.

Men denne falt jeg litt for. "Til venner og familie kan vi si vi traff hverandre på jobb."

Endret av Chloe-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Du kan kommentere noe du likte med bildene da?

For eksempel: Hei! Synes du har et fint smil :) Lyst å snakke?

Ser ikke helt hvorfor man må gjøre så alt for mye ut av seg i begynnelsen. Man kommer langt med å bare være normal og ikke rar :P Jeg ville vært noe forsiktig med å skrive tullemeldinger som første melding da damer er forskjellige og det er ikke alle som synes slike meldinger er morsomme.

Dersom du får en grei og hyggelig tone fra starten av kan du heller ta det der i fra :)

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bidra med tips, men kan i hvert fall si at jeg fikk svært lite respons på Tinder, men helt middels i virkeligheten. Så kan være lurt å prøve å gå på vors, fester, prøve seg på jenter på byen, osv.



Anonymous poster hash: f9a1a...eed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er en dritt app. Ingen av de jeg matcher med sier noe eller svarer.



Anonymous poster hash: 18049...53f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder er en dritt app. Ingen av de jeg matcher med sier noe eller svarer.

Anonymous poster hash: 18049...53f

Og det er tinders feil mener du?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt og skriv noe i en hyggelig, lett tone.

Det er stikk mot hva online sjekkskoler og sånt misjonerer, men det er faktisk sånn at du kan være for avansert for ditt eget beste.

Ta høyde for at noen av jentene er på tinder for å treffe masse fyrer å ligge med (til de kan du like gjerne skrive "pule på mandag?"), noen for tidsfordriv, drikkelek (en shot for hver match), så det behøver ikke å ha med deg å gjøre om matchene ikke svarer.

Og husk at tinder er bare ett ekstra verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her..

Skal prøve å ikke ta Tinder altfor seriøst. Ellers blir det å forsøke å ta det rolig med de jentene jeg snakker med, er ikke særlig flørtete av meg og er redd for å bli for kjedelig. Har dog såvidt snakket med ei jente, og er kommet frem til at vi skal møtes på søndag om hun ikke får besøk av ei venninne... Jaja.. må vel bare fortsette å forsøke å snakke med folk så blir en vel bedre etterhvert. :)



Anonymous poster hash: ed2ec...c6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å hoppe uti det.

Skriv feks.

du: Jeg vet om noe du ikke kan leve uten

Hun: å, hehe hva da?

du: pass...

Så er det bare og chatte videre med henne....

eksempel 2::

Hey, vi har match, la oss gifte oss ;) (dette er selvfølgelig på tull, men likevell kan skape humor og morsom situasjon )

Eller du kan kommenter noe som er på et av albumbildene hennes. Det som er viktig er at det er morsomt, og at du ikke tydelig prøver deg for mye. Da ender du opp ilamme den 95% som ikke får dette til.

lykke til

Hadde noen skrevet noe av dette til meg, hadde jeg ikke giddet å svare.. Blir for dumt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...