Gjest Jessica-Oslo Skrevet 24. desember 2014 #1441 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Har du noen gang betalt noe for en fremmed person som ikke hadde nok penger eller som kanskje var hjemlós? Det har jeg. Har tatt med meg vedkommende for å velge ut matvarer. Har du noen gang vært syk på julaften? Endret 24. desember 2014 av Jessica-Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1442 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Har vaert skikkelig forskjóla noen ganger i lópet av juletiden da jeg var i tenára. Men gikk fortsatt ut for á feire, ville ikke la forskjólelsen ódelegge morroa for meg i lópet av den tiden. Har du noen gang mistet en buss á mátte vente en time til neste buss? Endret 24. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 24. desember 2014 #1443 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Tja, nei, men måtte nok vente lenge, kanskje en halvtime. Har du noen gang sovna på toget og bomma på stasjonen du skulle ha steget av på? Endret 24. desember 2014 av Strandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinni Skrevet 24. desember 2014 #1444 Del Skrevet 24. desember 2014 Det gjorde jeg på bussen Har du noen gang gått deg vill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1445 Del Skrevet 24. desember 2014 Pá en máte, men fant ut seinere at det ikke var sá vanskelig á finne veien tilbake alikevel. Men jeg gikk vel litt i sirkel, alt ser sá annerledes ut nár det kommer snó her. Til og med kjente plasser kan se ut som en helt annen plass. Men jeg liker den "Winter Wonderland" fólelsen det gir deg ogsá. Har du noen gang fátt en skikkelig irriterendes sms fra dine foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 25. desember 2014 #1446 Del Skrevet 25. desember 2014 Kommer ikke på en skikkelig irriterende en nå.. det pleier å være hyggelig heldigvis Har du noen gang sovet over 15 timer i strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 25. desember 2014 #1447 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Jeg tror nok jeg har det. Kommer litt an pá hvordan jeg fóler meg eller om jeg er sjuk, da er det jo lett for at en blir mer til sengs over lengre tid. Har du noen gang fólt at mennesker blir snillere i lópet av julen enn de er sánn ellers resten av áret? Endret 25. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 25. desember 2014 #1448 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Nei, men folk virker mer høflig, eller hva jeg skal kalle det. Festiv kanskje. Har du noengang overnattet i en snøhule? Endret 25. desember 2014 av Strandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #1449 Del Skrevet 25. desember 2014 Ja det har jeg. Vi brukte 6 timer på å lage den! Spennende Har du noen gang tulleringt på ringeklokker og stukket av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 25. desember 2014 #1450 Del Skrevet 25. desember 2014 Tror ikke jeg har vært så pøbel som deg Har du noen gang ligget våken nesten hele natten fordi den ved siden av deg har snorket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 26. desember 2014 #1451 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg har ligget á irritert meg over det, ja. Har du noen gang bygd en sandslott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 26. desember 2014 #1452 Del Skrevet 26. desember 2014 Ikke slott men en garasje har jeg laget til bilene mine Har du noen gang hatt lyst til å se noen her i live? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 26. desember 2014 #1453 Del Skrevet 26. desember 2014 Vel, jeg tror ná at alle som skriver innpá her er allerede i live. Fár ná hápe at de ikke er bare roboter. Har du noen gang pratet med en robot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 26. desember 2014 #1454 Del Skrevet 26. desember 2014 Hoho Det har jeg vel ikke. Har du noen gang kysset to stk på samme dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. desember 2014 #1455 Del Skrevet 26. desember 2014 Ja. Har du noen gang opplevd noe som andre synes virker forferdelig, men du egentlig synes var bare moro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 26. desember 2014 #1456 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Ja, det en gang i barneskolen at det var noen som slo seg (ikke skadet, tror jeg), det så veldig komisk ut. Beklager. Ok, bare moro var det vel ikke, etter de første 10-20 sekundene. Don't judge me, you weren't there man. Hvis du skrev en erotisk bok/novelle, hva skulle den så hete? Endret 26. desember 2014 av Strandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #1457 Del Skrevet 30. desember 2014 Har du noen gang skrevet en erotisk Novelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 31. desember 2014 #1458 Del Skrevet 31. desember 2014 Det har jeg ikke Har du noen gang vært alene på nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #1459 Del Skrevet 31. desember 2014 Nei det har jeg ikke! Har du noen gang vært i nærheten av noen som har fyrt opp raketter helt feil og blitt redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar 2015 #1460 Del Skrevet 1. januar 2015 Det har jeg Har du noen gang gjort noe skikkelig dumt, som bare gikk ut over deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå