veraa94 Skrevet 10. november 2014 #1181 Del Skrevet 10. november 2014 Ikke under matlaging, men skulle ta sukker på pannekaken engang... Har du noen gang spist hest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 10. november 2014 #1182 Del Skrevet 10. november 2014 Ja. Har du noen gang blitt servert noe giftig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. november 2014 #1183 Del Skrevet 10. november 2014 Jepp, tre ufyselige herremenn fra England hadde noe dop i drinken min en gang. Takk og pris var jeg sammen med en kompis som tok vare på meg, for jeg var helt ustyrlig. Spydde og flasha puppene i skjønn forening. Muligens var det karma-hevn for at jeg ga lillebroren min tobakk da vi begge var små. Stakkars liten ble dausjuk og spydde ut hele hekleduk-prosjektet til mamma. Da tok jeg bikkja og rømte til skogs, gitt. Har du noen gang dunket hodet i veggen av fortvilelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 10. november 2014 #1184 Del Skrevet 10. november 2014 Huff da? Ja, det har jeg gjort flere ganger. Har du noen gang følt at noen stirrer på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. november 2014 #1185 Del Skrevet 10. november 2014 Pysjjjj, overlevde det også. Om enn med noe redusert selvrespekt. Lærte også å ikke ta i mot drinker fra fremmede menn på byen. Ja, har følt meg temmelig beglodd til tider. Har du noen gang blitt skikkelig lurt (som i aprilsnarr)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 10. november 2014 #1186 Del Skrevet 10. november 2014 Ja, det har skjedd noen ganger. Sånn er det å være lettlurt skal jeg si deg. Har du noen gang ønsket deg en diamantring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. november 2014 #1187 Del Skrevet 10. november 2014 Å ja! Opptil flere ganger. Men til kjøperen's forsvar må jeg si at jeg er veldig vanskelig og veldig sær når det kommer til smykker, ringer, og slikt. Må vel kanskje også si at hvis valget stod mellom en fjelltur og en diamantring, så hadde jeg glatt valgt det første. Har du noen gang blitt skikkelig vartet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 10. november 2014 #1188 Del Skrevet 10. november 2014 Ja, har det. Er ikke så glad i det. Har du noen gang blitt fortalt at du ser ut som en engel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Penelopee Skrevet 10. november 2014 #1189 Del Skrevet 10. november 2014 Det har jeg! Har du noen gang hatt kjærlighetssorg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 10. november 2014 #1190 Del Skrevet 10. november 2014 Ja. Har du noen gang spist sverdfisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. november 2014 #1191 Del Skrevet 10. november 2014 Nei, det har jeg aldri. Har du noen gang sovet så lite at du begynte å hallusinere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 10. november 2014 #1192 Del Skrevet 10. november 2014 Ja. Har du noen gang vært redd for å sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 10. november 2014 #1193 Del Skrevet 10. november 2014 Om jeg har hatt ekle mareritt, eller trodd at alarmen ikke skulle funke ordentlig Har du noen gang elsket noen høyere enn deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. november 2014 #1194 Del Skrevet 12. november 2014 Innimellom gjør jeg nok det, men sånn i det store og hele så må nok dessverre svaret bli nei, selv om jeg skulle ønske at det ikke var slik. Har du noen gang lurt noen til å tro at du var fra et annet land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 12. november 2014 #1195 Del Skrevet 12. november 2014 Innimellom gjør jeg nok det, men sånn i det store og hele så må nok dessverre svaret bli nei, selv om jeg skulle ønske at det ikke var slik. Har du noen gang lurt noen til å tro at du var fra et annet land? Ja, sagt jeg er amerikaner ved ett par anledninger (for å slippe å svare på X antall spørsmål om Norge som ble veldig forutsigbare etter en stund, bodde i USA på tiden). Har du noen gang gjort leksene til noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. november 2014 #1196 Del Skrevet 12. november 2014 Haha, ja Har du noen gang lidd valgets kvaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 12. november 2014 #1197 Del Skrevet 12. november 2014 Uff ja.. Har du noen gang forelsket deg i feil person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 12. november 2014 Forfatter #1198 Del Skrevet 12. november 2014 Nei det har jeg ikke (Eller kanskje, men utallige år siden) Har du noen gang sett noe og blitt skikkelig flau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. november 2014 #1199 Del Skrevet 12. november 2014 Ikke som jeg kan komme på. Har du noen gang vært betatt av noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 12. november 2014 #1200 Del Skrevet 12. november 2014 Åjada, mange ganger. Har du noen gang knekt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå