fugl fønix Skrevet 12. mars #11642 Skrevet 12. mars En gang på jobb, men da var det kulelyn som var en meter fra å treffe en kollega ute på rampa,og det smalt,strømmen gikk og alle maskiner stoppet opp og alt ble mørkt.En annen holdt på å besvime,så fikk vi beskjed om å flytte bilene våres fra parkeringsplassen ved vannet og opp på veien, ellers ville bilene våres bli skylt ut på sjøen🌊. Var kraftig regnvær den dagen. Fy⛈️🌩🌧⚡️💀😱☠️😱💀😱😳 Har du noen gang opplevd ekstremvær😱??
Stacy__ Skrevet 13. mars #11643 Skrevet 13. mars fugl fønix skrev (20 timer siden): En gang på jobb, men da var det kulelyn som var en meter fra å treffe en kollega ute på rampa,og det smalt,strømmen gikk og alle maskiner stoppet opp og alt ble mørkt.En annen holdt på å besvime,så fikk vi beskjed om å flytte bilene våres fra parkeringsplassen ved vannet og opp på veien, ellers ville bilene våres bli skylt ut på sjøen🌊. Var kraftig regnvær den dagen. Fy⛈️🌩🌧⚡️💀😱☠️😱💀😱😳 Har du noen gang opplevd ekstremvær😱?? Nei, heldigvis ikke. Det vil si det har ikke vært mer ekstremt enn litt kraftig vind slik at søppelkassene våre veltet. Men det defineres neppe som ekstremvær
fugl fønix Skrevet 13. mars #11645 Skrevet 13. mars Det har jeg ikke. Har du noen gang ridd på en elefant ?
Stacy__ Skrevet 13. mars #11646 Skrevet 13. mars fugl fønix skrev (26 minutter siden): Det har jeg ikke. Har du noen gang ridd på en elefant ? Jeg er egentlig litt imot at dyr brukes som transportmiddel eller ferie attraksjoner. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars #11648 Skrevet 17. mars Aldri. Har du noen gang kjøpt deg en gammel bil som så ganske bra ut, men etter en stund forsto du at noen hadde lurt deg?
Stacy__ Skrevet 17. mars #11649 Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Aldri. Har du noen gang kjøpt deg en gammel bil som så ganske bra ut, men etter en stund forsto du at noen hadde lurt deg? Aldri. Jeg har aldri kjøpt en bil før 😅
Stacy__ Skrevet 17. mars #11654 Skrevet 17. mars fugl fønix skrev (3 timer siden): Det har jeg ikke. Har du vært på Svinesund ? Det har jeg 1
Gjest miaw Skrevet 17. mars #11656 Skrevet 17. mars Nei bare småmynter Har du noen gang reddet et liv?
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars #11657 Skrevet 18. mars Kun følelsesmessig, men ellers ikke. HDNG vært tilskuer til en menneskefødsel?
Stacy__ Skrevet 19. mars #11659 Skrevet 19. mars fugl fønix skrev (På 18.3.2026 den 9.56): Ikke IRL Har du vært på Långflon ? Det har jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå