Hoppetaujenta Skrevet 29. mars #11561 Skrevet 29. mars Har ikke det. HDNG hatt mange på besøk, laget middag og så er alle potetene plutselig helt kokt i stykker?
Nietsoj Skrevet 30. mars #11562 Skrevet 30. mars Det har jeg gjort og da ble det potetmos HDNG trimmet vie en app? 1 1
fugl fønix Skrevet 30. mars #11563 Skrevet 30. mars Ikke via app nei, bruker fantasien og naturen som treningstudio istedet for app. Har du noen gang gitt kjæresten din massasje ?
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #11564 Skrevet 4. april Det har jeg. HDNG vurdert å bli massør profesjonelt? 1
fugl fønix Skrevet 4. april #11565 Skrevet 4. april Har faktisk vurdert det, men de tjener altfor dårlig da.... fikk sjokk av den lave lønna deres. 😱 HDNG vurdert å bli proff danser ?
Nadya Skrevet 4. april #11566 Skrevet 4. april Ikke seriøst, men har drømt meg bort i svanesjøen. HDNG skrevet dine innerste tanker i en dagbok? 1
Nadya Skrevet 4. april #11567 Skrevet 4. april fugl fønix skrev (3 timer siden): Har faktisk vurdert det, men de tjener altfor dårlig da.... fikk sjokk av den lave lønna deres. 😱 HDNG vurdert å bli proff danser ? Særlig denne 1
jukkapalme Skrevet 18. april #11568 Skrevet 18. april Nadya skrev (På 4.4.2025 den 22.27): Ikke seriøst, men har drømt meg bort i svanesjøen. HDNG skrevet dine innerste tanker i en dagbok? Det har jeg. Hdng sneket på bussen og blitt tatt? 1
Nadya Skrevet 19. april #11569 Skrevet 19. april Jeg har sneket på bussen, men aldri blitt tatt. *kryss i taket* Har du noen gang stjålet småpenger fra jakkelomma til foresatte i barndommen?
Laraa Skrevet fredag kl. 19:54 #11570 Skrevet fredag kl. 19:54 Nadya skrev (På 19.4.2025 den 5.29): Jeg har sneket på bussen, men aldri blitt tatt. *kryss i taket* Har du noen gang stjålet småpenger fra jakkelomma til foresatte i barndommen? Nei, moren min hadde full kontroll på mynter og det hadde blitt ramaskrik uten like om jeg hadde stjålet, selv om det bare er småpenger. Har du noen gang bestilt mye på menyen på resturant og funnet ut at lommeboka lå hjemme (og i såfall hvordan løste det seg?)
mia83 Skrevet fredag kl. 20:53 #11571 Skrevet fredag kl. 20:53 Det har heldigvis aldri skjedd. HDNG sovnet på et sted du ikke burde sovnet? I så fall hvor?
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 03:19 #11572 Skrevet lørdag kl. 03:19 mia83 skrev (6 timer siden): HDNG sovnet på et sted du ikke burde sovnet? I så fall hvor? Et sted jeg ikke ville sove, nemlig sittestoler i stort rom på ferge...det var bare meg som sovnet og snorket som et uvær. HDNG vært ute og gått i uvær som mange av oss har i natt? Hadde ingen annen mulighet enn å fortsette å gå, for en må jo hjem.
mia83 Skrevet lørdag kl. 06:39 #11573 Skrevet lørdag kl. 06:39 Har vært ute og gått i mye forskjellig vær. En gang gikk jeg ute (heldigvis bare i få minutter) i en vanvittig haglbyge. Det gjorde vondt med store hagl! Har også gått ute i skikkelig regnvær og skikkelig blåsbort-vær. En gang måtte jeg lene meg mot vinden for ikke å bli revet med.. Men over til det egentlige spørsmålet... kombinasjonen av vind og regn som nå har jeg nok ikke gått så mye ute i nei. Det skal sies at her er det egentlig bare regn nå. Ikke så mye vind å snakke om. Noen vindkast bare, men det var mye verre der jeg vokste opp så dette er jeg vant til. Må ut i dag, men det går nok helt fint. HDNG gått deg vill?
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 09:11 #11574 Skrevet lørdag kl. 09:11 (endret) Jeg har retningssans som fungerer i byer, men om jeg gikk på vidda vet jeg ikke helt. Svaret er at det har jeg ikke, ennå. HDNG vært på finnmarksvidda og gått? Endret lørdag kl. 09:12 av Hoppetaujenta
Hakkespett1 Skrevet 21 timer siden #11575 Skrevet 21 timer siden Ja, det har jeg. Har du noen gang vært i Sør-Afrika?
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #11576 Skrevet 19 timer siden Aldri. HDNG snakket med en ekte sørafrikaner? (yes )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå