missmcbeal Skrevet 5. januar 2018 #2901 Del Skrevet 5. januar 2018 15 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Ikke som jeg husker. Har du noen gang våknet av leggkramper? Ja, og det er helt forjævlig. Har du noen gang levert en eller flere lottorekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. januar 2018 #2902 Del Skrevet 5. januar 2018 Nei Har du noen gang sett en film mer en 10 ganger ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #2903 Del Skrevet 5. januar 2018 Det har jeg. Har du noen gang vunnet noe som helst i lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2018 #2904 Del Skrevet 5. januar 2018 Bare minste gevinsten noen få ganger og det er lite når en tenker på alt jeg har spilt for og i veldig mange år. Er en egentlig litt naiv m.m. når en tipper og tipper og ikke vinner noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. januar 2018 #2905 Del Skrevet 5. januar 2018 Har man glede og spenning av det så er det helt i orden. Har du noen gang sittet å sett på noe dumt på TV, men du orker ikke lete etter fjernkontrollen for å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2018 #2906 Del Skrevet 5. januar 2018 Ja, men det pleier å halvløse seg for jeg sovner. Har du nesten fått nakkeslengskade ved at hodet faller bakover når du egentlig sitter oppreist og "ser på tv"? *men sovner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 6. januar 2018 #2907 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja Har du ligget i telt om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christinasmithh_ Skrevet 6. januar 2018 #2908 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja, aldri igjen. Har du noen gang i voksen alder blitt "tatt" for å lyve ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2018 #2909 Del Skrevet 6. januar 2018 Nei. Lyver du regelmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 6. januar 2018 #2910 Del Skrevet 6. januar 2018 Nei, men noen ganger må jeg ty til en hvit løgn ovenfor barna. Feks når de spør hvor mye klokken er og jeg vil ha dem raskere i seng. Har du noen gang hivd ut gjester som er på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. januar 2018 #2911 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja. Har du noen gang latet som om du ikke er hjemme for å slippe besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2018 #2912 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Ja. Har du noen gang sett nordlyset med dine egne øyne? Endret 6. januar 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2018 #2913 Del Skrevet 6. januar 2018 Det har jeg. Har et bilde på veggen i spisestua som jeg selv fikk tatt av det. Har du noen gang fått fanget et spesielt øyeblikk på bilde eller film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. januar 2018 #2914 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja, jeg har fanget mange spesielle øyeblikk - kanskje en av grunnene til at jeg liker å fotografere - lyset forandrer seg raskt, så det gjelder å være stø på avtrekkeren. Har du noen gang hoppet høyde og ikke tatt høyde for at lista ble lagt for høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 6. januar 2018 #2915 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja det har jeg og jeg fikk lista midt i pannen. Har du noen gang kjent på det å være den eneste som er våken og får med deg at dagen står opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2018 #2916 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja. Har du noen gang satt et fiskebein i halsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. januar 2018 #2917 Del Skrevet 7. januar 2018 Nei. Har du noen gang fått kyllingbein i halsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. januar 2018 #2918 Del Skrevet 7. januar 2018 Nei. Har du noen gang sett noe uforklarlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 7. januar 2018 #2919 Del Skrevet 7. januar 2018 Ja. Både alene og med andre. Litt mystikk er fint, jeg trenger ikke en logisk forklaring på alt, slike folk er litt irriterende. Har du noen gang ligget i timesvis og sett skyene skifte form? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. januar 2018 #2920 Del Skrevet 7. januar 2018 Ja, men ikke timesvis. Har du noen gang syklet 10 mil ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå