spinnwild Skrevet 2. oktober 2014 #261 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, men jeg har blitt slått mange ganger. ... fisket etter krabber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilliant Skrevet 2. oktober 2014 #262 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jepp. Begynner å bli en god stund siden. Har du noen gang drukket/spist noe, som du egentlig vet at du ikke skal putte i munn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. oktober 2014 #263 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja, jeg har spist skalldyr, selv om jeg er allergisk mot dette. Reker er jo så godt, men etter den gode stunden kommer angeren med allergimedisin som angrepille. (den virker ikke godt nei) Har du noen gang kommet for sent til et fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #264 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang vært utsatt for en stor ulykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 2. oktober 2014 #265 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. ... rullet ned en bakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #266 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja. Som liten. Har du noen gang hoppet i fallskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. oktober 2014 #267 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, det har aldri fristet meg noe. Har du noen gang blitt påkjørt og havnet på sykehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #268 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang tatt inn et hjemløst dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #269 Del Skrevet 2. oktober 2014 En katt en gang Har du noen gang hjulpet dyr i nød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 2. oktober 2014 #270 Del Skrevet 2. oktober 2014 En katt en gang Har du noen gang hjulpet dyr i nød? Katta mi sklei og satt seg fast mellom toalettet og veggen. Ellers har jeg ikke vært vitne til dyr som har vært i nød. Men jeg ville alltids stillt opp! Har du noen gang gitt blomster til en fremmed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 2. oktober 2014 #271 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ikke en totalt fremmed. Men er flink til å gå smil til fremmede Har du noen gang plukket opp en samtale med en tilfeldig på butikken etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 2. oktober 2014 #272 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ikke en totalt fremmed. Men er flink til å gå smil til fremmede Har du noen gang plukket opp en samtale med en tilfeldig på butikken etc? Haha, ja, er ikke så uvanlig at det sjer, men normenn er redd for å prate med fremmede da. De tenker at det er noe galt med personen om de gjør det Har du noengang låst deg selv ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 2. oktober 2014 #273 Del Skrevet 2. oktober 2014 Haha, ja, er ikke så uvanlig at det sjer, men normenn er redd for å prate med fremmede da. De tenker at det er noe galt med personen om de gjør det Har du noengang låst deg selv ute? Ja Måtte bruke stigen og klatre opp til verandaen og bryte meg inn via verandadøra. Har du noen gang rotet deg bort utenlands? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #274 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja, alt for ofte. Har du noen gang reist et sted uten å vite noen ting som helst om stedet på forhånd eller visst hvordan du skulle komme deg videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #275 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang vært på Island? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #276 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei Har du noen gang vært i Finland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 2. oktober 2014 #277 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang vært med på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 2. oktober 2014 #278 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang vært med på tv? Ja, var på nrk når jeg var liten. Har du noen gang kutte/skjert deg på en ostehøvel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 2. oktober 2014 #279 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jepp Har du noen gang kuttet deg alvorlig med kniv under matlaging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #280 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja. Fingertuppen ble kuttet vekk på slik påleggsmaskinskjærer Har du noen gang brukket noen bein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå