Bonusmammaen Skrevet 2. desember 2017 #2461 Del Skrevet 2. desember 2017 45 minutter siden, melatonin skrev: Å ja da. Flere ganger, hatt mye rart i senga mi jeg. Har du noen gang tenkt helt seriøst -nå dør jeg faktisk? Ja to ganger! En ufyselig flyreise som skremte vettet av meg og en annen når jeg ble lagt i narkose. Har du opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2017 #2462 Del Skrevet 2. desember 2017 Tenkt og sagt det mange ganger. Har du noen gang skikkelig kjeft i voksen alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2017 #2463 Del Skrevet 2. desember 2017 Ikke fått, men gitt. Noen ganger når alt annet er forsøkt må man ta litt skikkelig i, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2017 #2464 Del Skrevet 2. desember 2017 Desverre ja. Jeg er god til å beherske meg, men når jeg kjefter så høres det.. Har du noen gang blitt så sint og frustrert at du ikke klarer å lå være å gråte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2017 #2465 Del Skrevet 2. desember 2017 Kanskje hvis jeg blir frustrert, men ikke når jeg er sint. Da er jeg konsentrert sint. Har du noen gang tenkt på ditt sinne i styrke som du selv oppfatter det... ...og som andre som blir kjeftet på oppfatter det? Fra en til ti på skalaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 2. desember 2017 #2466 Del Skrevet 2. desember 2017 8... skjønte ikke helt jeg Hoppe.. Har du noen gang sett coca cola lastebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. desember 2017 #2467 Del Skrevet 2. desember 2017 Jaaaaaa! Har du noen gang vært på epleslang? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2017 #2468 Del Skrevet 2. desember 2017 Massevis i min barndom. Har du noen gang ringt på folks dører og LØPT? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 2. desember 2017 #2469 Del Skrevet 2. desember 2017 Nei Har du noen gang sagt til en person, at du hater den personen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 2. desember 2017 #2470 Del Skrevet 2. desember 2017 Nei. Faktisk ikke. Har du noen gang drevet med skøyestreker som voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 2. desember 2017 #2471 Del Skrevet 2. desember 2017 Helt sikkert. Like folk leker best, er du enig i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. desember 2017 #2472 Del Skrevet 2. desember 2017 Egentlig ikke. Hvorfor henger du på KG en lørdag kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2017 #2473 Del Skrevet 2. desember 2017 Forde jeg er fyllesjuk og ikke orker folk eller lyd. Da ble kg er greit alternativ. Har du noen gang snublet i dusjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 2. desember 2017 #2474 Del Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, padawan skrev: Egentlig ikke. Hvorfor henger du på KG en lørdag kveld? Innom for å se til dere vel skal legge Kjæresten hvert øyeblikk. Tror jeg må ta brannmannsløft. Sovnet som en Stein på sofaen. What does the rock say? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 2. desember 2017 #2475 Del Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Forde jeg er fyllesjuk og ikke orker folk eller lyd. Da ble kg er greit alternativ. Har du noen gang snublet i dusjen? Badekar hvis det teller. Er du kjappere med vilje @Daryl Dixon sånn at jeg havner bak deg i spørrelek køen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2017 #2476 Del Skrevet 2. desember 2017 2 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Badekar hvis det teller. Er du kjappere med vilje @Daryl Dixon sånn at jeg havner bak deg i spørrelek køen? Det er det som er målet mitt ja. Har du noen gang gjenkjent noen på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 2. desember 2017 #2477 Del Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, Daryl Dixon skrev: Det er det som er målet mitt ja. Har du noen gang gjenkjent noen på kg? Så dreven er jeg ikke i debattene her ennå, men en bruker minner meg litt om mamma Har du gjenkjent noen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2017 #2478 Del Skrevet 2. desember 2017 Har blitt gjenkjent en gang.. Har du noen gang gått inn på siden til en bruker og lest alle svarene den har lagt igjen i div tråder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 2. desember 2017 #2479 Del Skrevet 2. desember 2017 8 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Det er det som er målet mitt ja. Har du noen gang gjenkjent noen på kg? Tenkte det din luring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 2. desember 2017 #2480 Del Skrevet 2. desember 2017 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Har blitt gjenkjent en gang.. Har du noen gang gått inn på siden til en bruker og lest alle svarene den har lagt igjen i div tråder? En gang. En litt skummel person som måtte studeres nærmere. Har du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå