Rumle Skrevet 22. november 2017 #2241 Del Skrevet 22. november 2017 Det har jeg ikke. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moby Dick Skrevet 22. november 2017 #2242 Del Skrevet 22. november 2017 Det har jeg. Har du vært i Frankrike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 22. november 2017 #2243 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg har vært i Frankrike (paris) på nyttårsaften. Det var surt og kaldt og nedtur i forhold til fyrverkeri. Senere det året etter nedturen, ble det en tur til Orleans og natt til 14. juli var jeg i Blois. DER var det fyrverkeri. Neste kveld var jeg ved Le Havre. Der hadde de FYRVERKERI der. Og ikke sånn pinglefyrverkeri vi ser her til lands - hver mann sin rakett. Store sammensatte batterier av en helt annen verden (den franske) Dette var i min ungdom, da jeg var glad i Kruttrøyk. Senere har jeg vært i Marseille og sett på pikene ved broen. Har du noen gang vært en ikke-praktiserende ett-eller-annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2017 #2244 Del Skrevet 22. november 2017 Det var et så romslig spørsmål at det har jeg helt sikkert vært. Er du en ikke praktiserende kristen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 22. november 2017 #2245 Del Skrevet 22. november 2017 Ja. Har du noen gang sovet på armen slik at den har blitt helt nummen og kald, og når du våknet trodde du det var en annens arm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 22. november 2017 Forfatter #2246 Del Skrevet 22. november 2017 hahahaha ja..... klasket meg selv i ansiktet!! Har du noen gang klemt i stykker en pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 22. november 2017 #2247 Del Skrevet 22. november 2017 Ja. Ble veldig ivrig... Har du noen gang kjøpt en gave til noen, men så beholdt det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. november 2017 #2248 Del Skrevet 22. november 2017 Ikke som jeg kan huske. Har du noen gang blitt så skuffet over en gave at du ikke klarte å late som du ble glad for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 22. november 2017 #2249 Del Skrevet 22. november 2017 Ja, men vedkommende var ikke der. Min reaksjon var" hva f skal jeg med dette??" Har du fått en gave som du kastet rett etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslefrøken Skrevet 22. november 2017 #2250 Del Skrevet 22. november 2017 Nei. Har du noen gang prøvd sånn fishspa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 22. november 2017 #2251 Del Skrevet 22. november 2017 Nei, jeg har ikke prøvd det, men i dag fikk jeg prøvd snespa - det er ypperlige forhold for det nå om dagen, og det tar ikke så lang tid og så blir det så godt og varmt etterpå. Har du noen gang tenkt på å hoppe i strikk? (ja sånn slenge seg ut for en bro) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moby Dick Skrevet 22. november 2017 #2252 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg har så lyst å prøve det. Og har super lyst til å hoppe i fallskjerm. Har du noen gang drevet med sprang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. november 2017 #2253 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Nei. Har du noen gang stukket deg på et pinnsvin? Endret 22. november 2017 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moby Dick Skrevet 22. november 2017 #2254 Del Skrevet 22. november 2017 Nei, dessverre ser jeg kun påkjørte piggsvin her jeg bor. Har du noen gang gitt vann og kattemat til et piggsvin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. november 2017 #2255 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Det har jeg gjort mange ganger. Mater du småfuglene om vinteren? Endret 22. november 2017 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moby Dick Skrevet 22. november 2017 #2256 Del Skrevet 22. november 2017 Det hender jeg kjøper slike runde fuglemat baller og henger i trærne. Har du noen gang kjøpt et ferskt brød for så å mate svaner og/eller ender på vei hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2017 #2257 Del Skrevet 22. november 2017 Aldri ferskt nei, men daggammelt brød noen ganger. Har det vært henstilt i avisa di om å ikke mate svaner og fugler om vinteren - la dem klare seg selv liksom? Evt. tenk på rottefaren...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. november 2017 #2258 Del Skrevet 22. november 2017 Ja jeg har lest at det er skadelig for vannfugler å spise brødmat i flere nyhetskilder inkludert nrk. Har du noen gang sydd deg et plagg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moby Dick Skrevet 23. november 2017 #2259 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg kan sy i en knapp, og sy igjen et hull, men det er det jeg syr. Har du symaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. november 2017 #2260 Del Skrevet 23. november 2017 Den er utgått på dato, men vurderer ny. Har du noen gang kjøpt kjole som du ikke har brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå