Perle Skrevet 19. november 2017 #2181 Del Skrevet 19. november 2017 Nei, men det hadde ikke plaget meg. Har du noen gang glemt din egen bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. november 2017 #2182 Del Skrevet 19. november 2017 Nei Har du noen gang glemt noen du står veldig nær sin bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JudasPriest Skrevet 19. november 2017 #2183 Del Skrevet 19. november 2017 Det har jeg ikke, jeg husker til og med bursdagen til mange jeg ikke kjenner/er venn med. Til og med flere av de jeg har gått på skole med, for mange år siden. Har du noen gang måttet nødlande? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lano-mannen Skrevet 19. november 2017 #2184 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Ja. Vi i gjengen er gode på mange ting men vi ødelegger dyre maskiner. Og vi nødlander. Har vært med på helikopter-krasjer. Vi er ikke bra med dyre maskiner. Har du noen gang plukket dine egne blåskjell og spist dem? Hvordan lagde du de og med hvor mye hvitløk? Endret 19. november 2017 av Lano-mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lano-mannen Skrevet 19. november 2017 #2185 Del Skrevet 19. november 2017 Ja, jeg dykker ned med plastpose og blåskjell-detektor. Bruker mye hvitløk og chillisaus. Har du noen gang brukt LaMote-strømpebukse i et bankran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lano-mannen Skrevet 19. november 2017 #2186 Del Skrevet 19. november 2017 Nei, det vill ha vært teit. Brukte finlandshette. Har du noen gang vært i Afghanistan og hørt på ding a dong? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 19. november 2017 #2187 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Nei, men skal vurdere det. Har du noen gang vært på Sardinia og spist maggot cheese? Endret 19. november 2017 av melatonin Feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2017 #2188 Del Skrevet 19. november 2017 Nei, heldigvis ikke! Har du noen gang hikket en hel dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2017 #2189 Del Skrevet 19. november 2017 Aldri. Hikker du mye året igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2017 #2190 Del Skrevet 19. november 2017 Det gjør jeg heldigvis ikke. Har du noen gang mistet lommeboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2017 #2191 Del Skrevet 19. november 2017 Det har jeg ikke, men jeg har trodd at jeg har gjort det. Har det hendt at du står i matkassa og skal betale for varene....og så kan du ikke finne kortet og har ingen sedler på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2017 #2192 Del Skrevet 19. november 2017 Det har ikke hendt meg. Har du noen gang knust noe og laget et sabla rot i en butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lano-mannen Skrevet 19. november 2017 #2193 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) 28 minutter siden, Rumle skrev: Det har ikke hendt meg. Har du noen gang knust noe og laget et sabla rot i en butikk? Hadde fem i promille etter en skakkjørt bytur hvorpå jeg havnet på Glassmagasinet. Har du noensinne blitt bitt av en skolopender? De er de verste skapninger på jord og de gjør så vondt at du vil kutte av armen or å slippe mer. Måtte ringe Gud og be ham ta et pust i bakken for dette var unødvendig.Kostet jo som vanlig like mye som når ET skulle ringe hjem Endret 19. november 2017 av Lano-mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20. november 2017 #2194 Del Skrevet 20. november 2017 Har ikke det Har du noen gang gått på vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. november 2017 #2195 Del Skrevet 20. november 2017 Nei, jeg er ikke Jesus. Har du noen gang sovnet i kirken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 20. november 2017 #2196 Del Skrevet 20. november 2017 Det kan godt hende da jeg gikk på grunnskolen og vi skulle i kirka hver jul og påske før ferien, det var liksom ikke helt mitt sted å være i kirka.. Litt respektløst var det nok men. Har du noen gang hatt et ønske om å være noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. november 2017 #2197 Del Skrevet 20. november 2017 Jeg har aldri virkelig ønsket det, men har mange ganger lekt med tanken på hvordan livet mitt ville vært hvis jeg var en annen. Har du noen gang klippet håret selv, og blitt godt fornøyd med resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. november 2017 #2198 Del Skrevet 20. november 2017 Brukte maskin og fjernet alt en gang. Fornøyd kan jeg ikke si jeg ble, men hadde blitt borte lell. Har du noen gang løyet til frisøren og sagt du var storfornøyd og så gått ut og faktisk j..... misfornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 21. november 2017 #2199 Del Skrevet 21. november 2017 19 timer siden, Daryl Dixon skrev: Nei, jeg er ikke Jesus. Har du noen gang sovnet i kirken? Men du har vel gått på isen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 21. november 2017 #2200 Del Skrevet 21. november 2017 Jo, men vann er vann is er is. Har du noen gang falt ut av en båt langt ute på havet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå