Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da jeg var barn var jeg faktisk så heldig stilt at jeg hadde mange flere enn seks leketøy i omløp. :) 

Hdng gremmet deg over mine svar? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not at all - Når du svarer uten å svare på det de spør om, men svarer på det de spør om likevel, så får jeg meg en god latter da også :skratte: 

HDNG slått deg at tråden "Flåsete svar......" er overflødig for enkelte av oss?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der ikke, så det må ha slått meg... :) 

Hdng tenkt at uten denne uskyldige tøysemuligheten hver dag, så hadde hverdagen blitt litt fattigere? ( :jepp: ) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ofte tenkt på

HDNG lurt på hva han/hun egentlig skrev når det står image.png.5bdb98b4f3f85d7f263aecf5c2f38f2e.png ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg meg selv rett og det gjør jeg rett som det er, så dreier det seg om EN irriterende bokstav som mangler
og er vedkommende som meg, så må det korrigeres...så det tenker jeg ikke så veldig dypt over. 

HDNG gått tilbake en uke fordi du ikke var helt sikker på at et innlegg du la fra deg ble helt rett skrevet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

HDNG brutt ut i ektefølt tåreflom fordi musikken du hører på gir næring til de såreste indre strengene dine... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange ganger :sukk:

HDNG blitt så glad og oppstemt av god musikk at du ikke klarer å slutte å smile og nesten bobler over av gode følelser? :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke ennå, men det stå på "bøkketlisten" min for humoropplevelsens skyld. Ikke min, men andres. :) 

HDNG skrevet en slik liste over ting du MÅ oppleve før det er over? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...