Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2018 #4041 Del Skrevet 7. mars 2018 Sitte på et fly, mesteparten av tiden. Har du noen gang tatt med medisiner gjennom sikkerhetskontrollen, og fått dem tatt i fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 7. mars 2018 #4042 Del Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Sitte på et fly, mesteparten av tiden. Har du noen gang tatt med medisiner gjennom sikkerhetskontrollen, og fått dem tatt i fra deg? Nei, men jeg har blitt fratatt mat og en julegave! De mente den så voldelig ut. Det var jo bare en liten leke til en venninne Er du en sånn type som alltid blir stoppet i tollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2018 #4043 Del Skrevet 7. mars 2018 I tollen har jeg aldri blitt stoppet. Har du noen gang opplevd at bagasjen er blitt borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 7. mars 2018 #4044 Del Skrevet 7. mars 2018 Ja det har jeg og det var ingen hyggelig opplevelse. Om jeg ikke husker feil så gikk det 14 dager før jeg fikk den tilbake. Har du noen gang sett tre regnbuer samtidig på rekke bakover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #4045 Del Skrevet 7. mars 2018 Kun to. Har du noen gang laget ett sjokoladekake-tårn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2018 #4046 Del Skrevet 7. mars 2018 Nei. Har du noen gang gjort noe du angret på etterpå, og hva var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2018 #4047 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg ble så frustrert og lei en gang, og min snille tålmodige far prøvde bare å hjelpe og være snill. Men jeg syntes bare han var i vegen og gjorde ting verre for meg.. Så i rent rasseri ba jeg han dra til helvete. Og han var like rolig og gjorde ikke tegn til å bli sint. Hadde vært bedre om han ble det. Jeg ba om unnskyldning flere ganger og var oppriktig lei meg. Han svarte bare "jaja, det går bra det, sånn skjer." Jeg skammet meg.. Har du noen gang stått i skammekroken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2018 #4048 Del Skrevet 9. mars 2018 Helt konkret? Ikke som jeg kan huske .. Har du noen gang gått barfot i snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. mars 2018 #4049 Del Skrevet 9. mars 2018 Ja. Har du noen gang sittet i badstu/sauna, løpt naken ut i snøen, badet rundt og så inn i varmen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2018 #4050 Del Skrevet 9. mars 2018 Nei, mine badstubad foregikk på vanlig vis. Vi satt i badstua, tok en iskald dusj og inn igjen i varmen. ...men det går kanskje for det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. mars 2018 #4051 Del Skrevet 9. mars 2018 Samme prinsipp. Men ute kan det være mange minusgrader. Har du noen gang hatt en opplevelse med fenomenet badetiss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2018 #4052 Del Skrevet 9. mars 2018 ...hvaffornoe??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. mars 2018 #4053 Del Skrevet 9. mars 2018 54 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...hvaffornoe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2018 #4054 Del Skrevet 9. mars 2018 Å nei du, denslags driver ikke den yndige Hoppen med. Har du derimot en badeand? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mars 2018 #4055 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Nei, hakke det! Har du noen mening ang. om jeg burde skaffe meg det kanskje? Endret 9. mars 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. mars 2018 #4056 Del Skrevet 9. mars 2018 Du som er blomsterdame burde ha slik: Har du noen gang stjålet avleggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2018 #4057 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Jeg kan ha lånt en gang. Har du praktisert to voksne personer i et badekar noen gang...og hva syns du om plassen? Endret 9. mars 2018 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. mars 2018 #4058 Del Skrevet 9. mars 2018 Ja. Det gikk fint. Jeg har plass til to i mitt. Og når du først klyver naken ned i et kar med noen, så må man tåle at det blir litt intimt. Har du noen gang nakenbadet utendørs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2018 #4059 Del Skrevet 9. mars 2018 Tro det eller ei, men under lagene med klær er jeg alltid kliss naken. Liker du å mølje-nattbade naken på sommerfest i skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. mars 2018 #4060 Del Skrevet 9. mars 2018 Det høres litt skummelt ut, møljebading i en skog ,hvor kom mølja fra? sikkert ikke. Har du noen gang raftet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå