Rumle Skrevet 16. februar 2018 #3621 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Ikke akkurat drukne, men jeg opplevde en gang som barn å få helt vanvittig panikk av bølger som slo over meg om og om igjen, mens en gutt (mye eldre og ganske rar) sto ved siden av meg og lo og lo på en ekkel måte, mens han stirret rart på meg og han ikke gjorde noe for å hjelpe (jeg svelget mye vann, og skrek og var livredd). Tror det var min første erfaring med at mennesker ikke alltid har gode intensjoner. Hva med deg? Endret 16. februar 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boski Skrevet 16. februar 2018 #3622 Del Skrevet 16. februar 2018 Holdt vel ikke på å drukne, men det føltes slik. En gang på barneskolen holdt en gutt meg under vann utrolig lenge, jeg kom meg opp- han dro meg ned. Jeg svelgte mye vann og var helt ødelagt etterpå. Har du noen gang hatt lyst å bytte identitet så ingen visste hvem du var for å starte på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2018 #3623 Del Skrevet 16. februar 2018 Må innrømme at tanken er fristende - men samtidig helt umulig, selvsagt - for hva er man egentlig uten seg selv? Ville du vært født som en annen om du kunne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 16. februar 2018 #3624 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg hadde ikke hatt like mye livserfaring, men heller ikke vært så ødelagt. Jeg har lært mye, så jeg tror nok ikke jeg ville vært noen annen. Har du noen gang møtt noen som har endret deg, som person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 17. februar 2018 #3625 Del Skrevet 17. februar 2018 Litt kanskje. Har du noen gang gått flere dager uten mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2018 #3626 Del Skrevet 17. februar 2018 Ikke mange dager, men et par dager i forbindelse med operasjon. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 17. februar 2018 #3627 Del Skrevet 17. februar 2018 Det har jeg nok, ja. Har du noen gang skjært deg på knust glass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2018 #3628 Del Skrevet 17. februar 2018 Det har jeg. Har du noen gang tatt vare på glasskår i vakre farger, som har blitt slipt av sanden på en strand? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 17. februar 2018 #3629 Del Skrevet 17. februar 2018 Det har jeg helt sikkert. Har du noen gang blitt utsatt for vold av kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 17. februar 2018 #3630 Del Skrevet 17. februar 2018 Aldri. Har du noen gang blitt utsatt for vold ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. februar 2018 #3631 Del Skrevet 17. februar 2018 Har vært utsatt for psykiskvold. Har du noen gang fått sparken ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 17. februar 2018 #3632 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Har vært utsatt for psykiskvold. Har du noen gang fått sparken ? Nei heldigvis Har du gått hardt i en dør noen gang? Endret 17. februar 2018 av PaN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2018 #3633 Del Skrevet 18. februar 2018 Kan ikke huske det isåfall, men... ...har du gått raskt og megahardt inn i et møbel el.l. og slått lilletåa noe så inni granskauen vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 18. februar 2018 #3634 Del Skrevet 18. februar 2018 Jepp. Har du noen gang prøvd å gjøre kjæresten din sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 18. februar 2018 #3635 Del Skrevet 18. februar 2018 Nei, jeg er ikke sånn!!! Har du noen gang lurt på hva i helvete du har rotet deg borti, når du har blitt litt bedre kjent med en person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boski Skrevet 18. februar 2018 #3636 Del Skrevet 18. februar 2018 Mange ganger, desverre. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2018 #3637 Del Skrevet 19. februar 2018 Joo, det kan nok ha forekommet. Har du noen gang tenkt at din nye kjæreste holder på med ting som er uønsket eller ulovlige, evt. hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 19. februar 2018 #3638 Del Skrevet 19. februar 2018 Uønsket kommer litt ann på øyet som ser. Men jeg har ikke hatt så mange kjærester, kun en, og vedkommende gjorde ikke noe ulovlig. Tviler på at den nye "kjæresten" gjør så mye ulovlig heller. Har du noen gang hatt flere kjærester på et år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2018 #3639 Del Skrevet 19. februar 2018 Ikke samtidig. Har du noen gang lurt på hvordan folk kan være i åpne forhold med mange....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. februar 2018 #3640 Del Skrevet 19. februar 2018 Har aldri ofret det en tanke. Har du noen gang oppholdt deg i et krigsområde `? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå