fiole Skrevet 8. februar 2018 #3401 Del Skrevet 8. februar 2018 Nei, jeg pleier å banne høyt slik at slangen forstår at kampen er tapt. Har du noen gang fallt gjennom isen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. februar 2018 #3402 Del Skrevet 8. februar 2018 Heldigvis ikke. Har du noen gang kjørt rett inn i et tre når du akte på akebrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 8. februar 2018 #3403 Del Skrevet 8. februar 2018 Yes, faens ufoakebrett! har du noen gang vært våken i 48 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #3404 Del Skrevet 8. februar 2018 Nei. Har du noen gang fått elektrisk sjokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. februar 2018 #3405 Del Skrevet 8. februar 2018 Nei, jeg har bare fått strøm i meg når jeg prøver å fikse strømmen hjemme. Har du noen gang, trukket en teine alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 8. februar 2018 #3406 Del Skrevet 8. februar 2018 Ja, men ikke sånne svære som de har på fiskebåter. Har du noen gang sett en hval som var større enn båten du satt i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2018 #3407 Del Skrevet 8. februar 2018 Hmm...jeg målte den ikke, men den var nok i alle fall kanskje like stor som den lille båten jeg satt og fisket i. Rett og slett skummelt var det å se den store mørke skyggen gli forbi under båten.... Blir du påvirket i ditt badeliv langs sommerstrendene når du tenker mye på haisommer etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. februar 2018 #3408 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg er alltid idioten som griper tak i beina til andre, og som midtfjords begynner med melodien til haisommer. Når sist hadde du en hel dag på stranden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar 2018 #3409 Del Skrevet 8. februar 2018 Forleden år. Når var du sist forelsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. februar 2018 #3410 Del Skrevet 8. februar 2018 Når jeg gikk på ungdomskolen så ca 19 år siden. Blir du lett forelsket ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. februar 2018 #3411 Del Skrevet 8. februar 2018 Absolutt ikke. Har du noen gang blitt angripet av en rabiat gås? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar 2018 #3412 Del Skrevet 8. februar 2018 Ja. Eller fugl i alle fall Har du noen gang reist av sted uten å ha noe mål med reisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. februar 2018 #3413 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg har aldri gjort det, men liker tanken Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2018 #3414 Del Skrevet 9. februar 2018 Det har jeg ikke. Har du noen gang møtt opp uinvitert på fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 9. februar 2018 #3415 Del Skrevet 9. februar 2018 Er ikke sikker, tror ikke det. Har du noen gang kjøpt tjuvgods eller smuglervarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2018 #3416 Del Skrevet 9. februar 2018 Aldri. Tyverivarer er en uestetisk tanke for min del. Har du nasket i butikk? En liten tyggis kanskje da du var barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linaa Skrevet 9. februar 2018 #3417 Del Skrevet 9. februar 2018 Ja, var vel en statoil i nærheten som ikke likte oss når vi var yngre... fra 1 til 10 der 10 er det størst. Hvor skulle du plassert seg selv, og hvor tror du andre plasserer deg (utseende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2018 #3418 Del Skrevet 9. februar 2018 Slik jeg kjenner menneskene, ville jeg nok fått alle tallene. Det kommer an på hvem som ser. Har du noen gang tenkt at "det mennesket var virkelig fryktelig lite vakkert!"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 9. februar 2018 #3419 Del Skrevet 9. februar 2018 Selvsagt, personligheten var heller ikke noe særlig fin. Har du noen gang vært så nervøs at du begynte å stamme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2018 #3420 Del Skrevet 9. februar 2018 Har vært mye nervøs, men kan ikke huske at det har fått meg til å stamme. Har du noen gang vært skikkelig husredd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå