Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. februar 2018 #3361 Del Skrevet 6. februar 2018 Hmmm... om det var riktige personen så. Har du noen gang planlagt drømmebryllup bare for morroskyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2018 #3362 Del Skrevet 6. februar 2018 Aldri. Det får da være måte på. Har du noen gang hørt noen si at de aldri skal gifte seg, men gjør det uansett etter noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. februar 2018 #3363 Del Skrevet 6. februar 2018 Å ja. En kompis skulle være fri og frank hele livet. Han er gift og har 3 barn, og er skikkelig familiemann, reiser på ferie til steder med bamseklubb, tilbringer lørdager på lekeland, og står å rugger handlevogna som en barnevogn. Har du noen gang drømt om er slikt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2018 #3364 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Jeg har gjort mange sånne ting via venners familieliv, så jeg vet hva det er, men jeg trenger ikke å eie mitt eget på det viset. Drømmer du om et slikt liv? Endret 6. februar 2018 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. februar 2018 #3365 Del Skrevet 6. februar 2018 Ikke nå lenger. Har du noen gang spist kråkebolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2018 #3366 Del Skrevet 6. februar 2018 Nei, men jeg har spist kokosbolle en del ganger.... Teller det omtrent for det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. februar 2018 #3367 Del Skrevet 6. februar 2018 Kokkosboller er nok bedre. Har du noen gang laget kokkosboller selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2018 #3368 Del Skrevet 6. februar 2018 Ikke selv. Jeg har bare sett på at noen gjorde det på et hjemmekjøkken. Kjenner du folk som er noen racere til å bake ALT i hele verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. februar 2018 #3369 Del Skrevet 7. februar 2018 Ja, mamma kan bake alt i hele verden. Har du noen gang kopiert ansiktet ditt på en kopimaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 7. februar 2018 #3370 Del Skrevet 7. februar 2018 Nei, det tror jeg ikke at jeg har. Men husker ikke helt. Har du noen gang skjelt ut noen uten grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. februar 2018 #3371 Del Skrevet 7. februar 2018 Har aldri skjelt uten noen i mitt liv. Har du noen gang slått ned en person uten grunn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. februar 2018 #3372 Del Skrevet 7. februar 2018 Nei. Har du vært i slosskamp på byen noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. februar 2018 #3373 Del Skrevet 7. februar 2018 Ja, og jeg tapte så det sang! Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2018 #3374 Del Skrevet 7. februar 2018 Aldri. Har du vært så sint på noen at du kunne sprekke og blodtrykket var i taket, men besinnet deg og lot som ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. februar 2018 #3375 Del Skrevet 7. februar 2018 Nei. Jeg blir aldri sint egentlig, kan bli irritert men aldri sint. Har du noen gang behandlet et annet menneske som din personlige slave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 7. februar 2018 #3376 Del Skrevet 7. februar 2018 Kunne jeg aldri gjort. Har du noen gang prøvd å ikke prate i en hel måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. februar 2018 #3377 Del Skrevet 7. februar 2018 Det har jeg ikke, tviler på at det hadde gått særlig bra Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. februar 2018 #3378 Del Skrevet 7. februar 2018 Det hadde ikke gått. Så lenge jeg kan prate så må jeg prate. Har du noen gang måtte skrive ned det du skulle ha sagt, forde du ikke klarte å prate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. februar 2018 #3379 Del Skrevet 7. februar 2018 Kun for min egen del, for å sortere tankekaos. Ikke fordi jeg ikke kunne fysisk, om det var det du mente? Har du opplevd å ikke kunne snakke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. februar 2018 #3380 Del Skrevet 7. februar 2018 Noen ganger. Har du noen gang hatt gips et sted så du føler deg helt funksjonshemmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå