Bonusmammaen Skrevet 5. februar 2018 #3321 Del Skrevet 5. februar 2018 Haha uff da, du burde fått min plass. Jeg latet som jeg kunne noter i 3 år uten at noen merket det. ..synes du blokkfløyte undervisning er opptilmalt for å trene gehør og lære noter eller er det kun laget for å pine foreldre til randen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2018 #3322 Del Skrevet 5. februar 2018 Muligens ikke helt optimalt, spesielt for foreldrene, men jeg elsket det! Har du noen gang vært bittelitt irritert på lyden av blokkfløyte-øving kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 5. februar 2018 #3323 Del Skrevet 5. februar 2018 Ser jeg en knekker jeg den i to! Samme med inn og utpust på munnspill. Grøss. Har du noen gang vært så irritert at du har knukket en blyant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. februar 2018 #3324 Del Skrevet 5. februar 2018 Nei. Har du noen gang slått salto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. februar 2018 #3325 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Det gjorde jeg mye før i verden da jeg gikk i turnen. Jeg hadde derimot ikke funnet på det i dag Har du noen gang falt over bord på en båt med motoren igang forrover? Endret 5. februar 2018 av fiole Dobbeltflikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2018 #3326 Del Skrevet 5. februar 2018 Aldri, men da jeg kjørte båt hadde jeg alltid på meg dødmannsknapplenke på håndleddet, så motoren hadde stanset hvis jeg hadde vært så uheldig å bikke over rekka... Har du noen gang vært forelsket i noen fra india eller pakistan-området? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2018 #3327 Del Skrevet 5. februar 2018 Det har jeg ikke. Har du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. februar 2018 #3328 Del Skrevet 5. februar 2018 Ikke forelsket, meeeen noen er jammen pene Jeg har tittet i skjul mer enn en gang Jeg er svak for brune øyne, er du det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2018 #3329 Del Skrevet 5. februar 2018 Brune øyne kan være veldig fint det! Har du brune øyne kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. februar 2018 #3330 Del Skrevet 5. februar 2018 Nei rumle, da kunne jeg jo bare gått å tittet i speilet Har du noen gang brukt sveise apparat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2018 #3331 Del Skrevet 5. februar 2018 Nei, det har jeg ikke Har du noen gang lagt fra deg vesken på bussen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2018 #3332 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Nei, men jeg har brukt et sveitserostapparat, også kalt ostehøvel.... *har ikke glemt veska* Var den morsom eller? Endret 5. februar 2018 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. februar 2018 #3333 Del Skrevet 5. februar 2018 Veldig. Har du noen gang hatt en jobb du hatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. februar 2018 #3334 Del Skrevet 5. februar 2018 Å JA, det er triste greier. Har du noen gang dykket i sjøen med tank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. februar 2018 #3335 Del Skrevet 5. februar 2018 Ja. Det anbefales. Har du noen gang googlet for å snoke etter opplysninger om en pers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. februar 2018 #3336 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg vet ikke helt hva snoke betyr, jeg har brukt verdensveven for kanskje å finne ut om noen bor der de bodde, men om du snakker om skattelister så bryr jeg meg ikke om det. Jeg vurderer mennesker ut fra andre kriterier. Har du noen gang badet i sjøen mens morild lyste sent på sommernatten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2018 #3337 Del Skrevet 5. februar 2018 Nei, men jeg har sett på fra land. Har du noen gang tenkt at denne er egentlig en liten genistrek? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 5. februar 2018 #3338 Del Skrevet 5. februar 2018 Nei. Her kommer jeg og bryter inn, med: Har du noengang vært i et intervju på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2018 #3339 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Det har jeg ikke. Har du noen gang tent fyr på håret ditt ved et uhell? Endret 5. februar 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. februar 2018 #3340 Del Skrevet 5. februar 2018 Nei. Har du noen gang klippet ditt eget hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå