Gjest Mrs.Sunday Skrevet 1. januar 2018 #2821 Del Skrevet 1. januar 2018 Så klart. Har du noen gang sagt noe du ikke mente, for å såre en person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2018 #2822 Del Skrevet 1. januar 2018 Det er no godt mulig jeg har slengt med leppa når jeg var barn. Etter jeg ble voksen trur jeg ikke jeg har gjort det med vilje. Har du noen gang knust et vindu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2018 #2823 Del Skrevet 2. januar 2018 Ikke som jeg kan huske, men selvsagt kan det har forekommet en gang som barn ja... Har du noen gang laget bilde som du har hatt på veggen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 2. januar 2018 #2824 Del Skrevet 2. januar 2018 Nei, men da jeg var barn pleide mormor å henge opp alt jeg ”tegnet“. Jeg er flink til å tegne kjoler, og 3D tegninger. Men annet kan jeg ikke tegne. Har du noen gang øvd deg på å skrive signaturen din pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightcrawler00 Skrevet 2. januar 2018 #2825 Del Skrevet 2. januar 2018 Ja, ofte som barn! 😂 Har du noen gang gitt en julegave du har fått, presentert som en ny julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2018 #2826 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Nei. Er du våken nå eller? *filler`n!* Endret 2. januar 2018 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. januar 2018 #2827 Del Skrevet 2. januar 2018 Ja. Er du? Siden du glemte at dette er "har du noen gang" tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skøyte Skrevet 2. januar 2018 #2828 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg er våken Har du noen gang sett en film, og ikke husket hva den handlet om da den var ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. januar 2018 #2829 Del Skrevet 2. januar 2018 Jepp Har du noen gang snublet foran en kø, helt ned på knærne eller værre? På høylyse dag, edru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tarzan+jane Skrevet 2. januar 2018 #2830 Del Skrevet 2. januar 2018 Nei, men tryna i en svingdør av glass midt i rushen! Flaut! Har du noen gang vært så sliten at du har kollapset og sovet sånn 12 timer i strekk, våknet opp neste dag og ikke skjønt noe som helst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. januar 2018 #2831 Del Skrevet 2. januar 2018 Absolutt. Har du noen gang prøvd å putte mentos i cola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2018 #2832 Del Skrevet 2. januar 2018 Nei. Jeg har heller ikke vært fristet til å gjøre det selv om jeg ser effekten via andres stunt. Har du noen gang avbestilt tannlegetime fordi du gruer deg så veldig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skøyte Skrevet 2. januar 2018 #2833 Del Skrevet 2. januar 2018 Nei, man må jo til tannlegen hvert år. Har du noen gang lagt en tegnestift på stolen til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. januar 2018 #2834 Del Skrevet 2. januar 2018 Nei. Har du noen gang kjøpt noe du egentlig ikke trengte, fordi det var så fint ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 2. januar 2018 #2835 Del Skrevet 2. januar 2018 Ja, det er jo måte på hvor mange sko, vesker og lignende man trenger. Men av og til må man bare ha det paret eller den veska. Har du noen gang handlet, og blitt stoppet på vei ut. På grunn av en alarm som gikk av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. januar 2018 #2836 Del Skrevet 2. januar 2018 Nei, men jeg har blitt stoppet på vei inn da alarmen har gått før jeg har kommet inn i butikken. Rekorden er at alarmen har begynt å pipe 5 meter før jeg kom til inngangspartiet. Jeg hadde kjøpt cirka 15 meter høyttalerkabel som jo består av kobber (som slår ut på alarmene). Har du nasket noe noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 2. januar 2018 #2837 Del Skrevet 2. januar 2018 Nei, det kunne jeg ikke ha gjort. Har du noen gang vippset penger til feil person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. januar 2018 #2838 Del Skrevet 2. januar 2018 Har ikke vipps, så nei. Har du noen gang glemt å kjøpe noe som var veldig viktig, sånn at du måtte på butikken igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 2. januar 2018 #2839 Del Skrevet 2. januar 2018 Det har jeg nok helt sikkert. Har du noen gang måttet til legen, men mistet stemmen. Og kunne derfor ikke prate i telefonen, for å bestille time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. januar 2018 #2840 Del Skrevet 2. januar 2018 Det gr jeg ikke opplevd. Har du noen gang tatt kanel i stedet for curry i gryten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå