Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. desember 2017 #2541 Del Skrevet 5. desember 2017 Jepp. Har du noen gang gått på feil tog og ikke sett det før det var for sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polybios Skrevet 5. desember 2017 #2542 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg trodde jeg gjorde det en gang. Men så kjørte bare toget en liten omvei. Har du noen gang satt deg på feil fly ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. desember 2017 #2543 Del Skrevet 5. desember 2017 Nope. Har du noen gang sittet ved siden av en fremmed person som har pratet hul i hodet på deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 5. desember 2017 #2544 Del Skrevet 5. desember 2017 Sikkert hundrevis av ganger. Det verste er på flyturer når du ikke kan gå noen vei. En gang ba jeg faktisk om å bytte plass. Har du noen gang sovnet på toget og havnet på endestasjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 5. desember 2017 #2545 Del Skrevet 5. desember 2017 Flere ganger, og typisk på det siste toget hjem. Heldigvis har dette kun skjedd om sommeren. Har du noen gang fått vondt i hodet, av å ikke drikke kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #2546 Del Skrevet 5. desember 2017 Aldri Har du noen gang som barn funnet en flaske som du har pantet og ikke kjøpt en liten godteri for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 5. desember 2017 #2547 Del Skrevet 5. desember 2017 Never. Pant betydde tyggis eller drops. Har du noen gang nådd nye høyder i høyet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. desember 2017 #2548 Del Skrevet 5. desember 2017 Støtt og stadig! Har du noen gang fått en sexskade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 5. desember 2017 #2549 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Det har jeg heldigvis, unngått. Har du noen gang unngått et emne, du tenker at andre ikke har noe med? Endret 5. desember 2017 av Mrs.Sunday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #2550 Del Skrevet 5. desember 2017 Massevis. Har du fått tilsendt plutselig nakenbilde fra fremmede noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 5. desember 2017 #2551 Del Skrevet 5. desember 2017 Ja, dessverre. Og verst er det med de som forventer bilder i retur. Har du noen gang startet en diskusjon, du ikke forventet at skulle ta helt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. desember 2017 #2552 Del Skrevet 5. desember 2017 Ja og det var politikk Har du noen gang ønsket å vere det motsatte kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 5. desember 2017 #2553 Del Skrevet 5. desember 2017 41 minutter siden, LiseTV skrev: Ja og det var politikk Har du noen gang ønsket å vere det motsatte kjønn? Kun for en dag. Må være befriende å tisse ute i det fri uten å måtte kle av seg. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #2554 Del Skrevet 5. desember 2017 I grunnen ikke. Har du noen gang blitt sittende fast på et tak uten å komme deg opp eller ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 5. desember 2017 #2555 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg kom ned til slutt, men det var veldig bratt og glatt. Jeg prøvde å hente ned en katt, som ikke turte å gå ned. Har du noen gang måtte ringe brannvesenet for å få assistanse til å hente ned en katt fra et tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #2556 Del Skrevet 5. desember 2017 Det har jeg aldri gjort, men min far har flere ganger i oppveksten min måtte trå til som katteredder i slike situasjoner Har du noen gang vært nødt til å avlive et hardt skadet dyr i en nødsituasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. desember 2017 #2557 Del Skrevet 5. desember 2017 Har heldigvis sluppet det. Har du noen gang farget håret rosa ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. desember 2017 #2558 Del Skrevet 5. desember 2017 Nei aldri, det holder at jeg har rødt hår. Har du noen gang reddet et liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2017 #2559 Del Skrevet 6. desember 2017 Ja. Både alene og med hjelp. Har du noen gang sett et helt nytt liv bli født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 6. desember 2017 #2560 Del Skrevet 6. desember 2017 Ja, var med på fødselenen til niesen min, hunden min sin, en katt sin, flere hester, sauer og ei ku sin. Har du noen gang hatt et ønske om å bli dyrepleier/veterinær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå