Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2017 #2101 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det har jeg aldri gjort. Jeg er fornøyd med tingenes tilstand. Har du noen gang opplevd at folk som du så på som venner, snudde ryggen til deg når du fortalte en hemmelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2017 #2102 Del Skrevet 29. oktober 2017 Har aldri holdt så mye hemmelig, så nei. Har du noen gang fått så personlige og private spørsmål at du har blitt irritert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. oktober 2017 #2103 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ja. Har du noen gang vært vitne til et ran ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 29. oktober 2017 #2104 Del Skrevet 29. oktober 2017 Nei, aldri. Har du noen gang vært vitne til en traumatisk hendelse (trafikkulykke, husbrann, voldsepisode m.m)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2017 #2105 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ja flere ganger. Avverget en voldtekt en gang. Har du noen gang sett fyrverkeri "gone wrong"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #2106 Del Skrevet 29. oktober 2017 ULP I fjor..... Skal ikke si hevm som skjøt den opp altså... Har du noen gang "ditcha" en bestevenn for en annen, bare fordi du kunne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barem Skrevet 29. oktober 2017 #2107 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ja. Har du noen gang sittet baki "svartemarja" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2017 #2108 Del Skrevet 29. oktober 2017 Nei. Har du hatt på håndjern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 31. oktober 2017 #2109 Del Skrevet 31. oktober 2017 På 29.10.2017 den 23.22, Daryl Dixon skrev: Nei. Har du hatt på håndjern? Ja, men bare under sex. Har du kjøpt adventskalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. oktober 2017 #2110 Del Skrevet 31. oktober 2017 Nei, jeg er tross alt en voksen mann, kjøper ikke kalender til meg selv. Det får jeg så klart av mamma! Er du klar for vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 31. oktober 2017 #2111 Del Skrevet 31. oktober 2017 4 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Nei, jeg er tross alt en voksen mann, kjøper ikke kalender til meg selv. Det får jeg så klart av mamma! Er du klar for vinter? Aldri. Har du noen gang gjort noe ulovelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. oktober 2017 #2112 Del Skrevet 31. oktober 2017 Kjørt over fartsgrensa er det eneste jeg kommer på i slengen. Har du noen gang blitt stengt inne et sted og ikke kommet deg ut på en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. november 2017 #2113 Del Skrevet 1. november 2017 Ikke det jeg kan huske. Har du noen gang mikset en master? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 3. november 2017 #2114 Del Skrevet 3. november 2017 På 1.11.2017 den 3.54, Nietsoj skrev: Ikke det jeg kan huske. Har du noen gang mikset en master? Har aldri mikset en master, men jeg har forvekslet en master Har du noen gang kjøpt en gave til noen, pakket den inn også glemt hva du har egentlig har kjøpt, sånn at du er like spent på hva personen får, som personen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 3. november 2017 #2115 Del Skrevet 3. november 2017 1 minutt siden, Sphynx skrev: Har aldri mikset en master, men jeg har forvekslet en master Har du noen gang kjøpt en gave til noen, pakket den inn også glemt hva du har egentlig har kjøpt, sånn at du er like spent på hva personen får, som personen selv? Hahah, ja delevis! Har du noen gang sitti i en karusell som har stoppet opp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2017 #2116 Del Skrevet 3. november 2017 Heldigvis ikke, men.... Har du noen gang gått skikkelig i stå og fått totalt jernteppe på en muntlig eksamen? *sånn som jeg har* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. november 2017 #2117 Del Skrevet 3. november 2017 Ja, og det var grusomt Har du noengang vært på toppen av Eiffeltårnet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. november 2017 #2118 Del Skrevet 3. november 2017 Aldri Har du noen gang stått på toppen av Uluru ? Dette er Uluru om du ikke vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 3. november 2017 #2119 Del Skrevet 3. november 2017 22 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Aldri Har du noen gang stått på toppen av Uluru ? Dette er Uluru om du ikke vet hva det er Nei, men merksnodig fjell. (Til den som snakket om eifeltårnet, har værti Paris to ganger og køen har alltid vært katastrofalt lang, så det ble aldri med ) Har du noen gang spilt i film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 4. november 2017 #2120 Del Skrevet 4. november 2017 Nei Har du noen gang vært i fengsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå