NonJuan Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1501 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Klabert Nylig!!! Sukk, ja, har det en gang.... Men jeg var oppriktig sliten altså! Har du noen gang funnet ut noe sprøtt med din egen kropp? Endret 3. januar 2015 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 3. januar 2015 #1502 Del Skrevet 3. januar 2015 Nei. Har du noen gang prøvd hasj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 3. januar 2015 #1503 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Ikke bra NJ! Hvor er moralen??? Den kan lage skikkelig bra tiur-lyd Aldri prøvd! Har du noen gang hatt lyst til å stramme opp noen? Endret 3. januar 2015 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 3. januar 2015 #1504 Del Skrevet 3. januar 2015 Ikke bra NJ! Hvor er moralen??? Den kan lage skikkelig bra tiur-lyd Har du noen gang hatt lyst til å stramme opp noen? Ja, ufølsomme folk som sårer andre får jeg litt lyst til å stramme opp Har du noen gang faket nytelse i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 3. januar 2015 #1505 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja. Har du noen gang blitt skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1506 Del Skrevet 3. januar 2015 Ikke bra NJ! Hvor er moralen??? Makan!!! Det var noen som holdt meg oppe på nattetid skjønner du! Ja. Har du noen gang blitt skilt? Nixx og når jeg gifter meg, håper jeg ikke det skjer heller!! Har du noen gang klappet til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 3. januar 2015 #1507 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja Har du noen gang blitt operert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 3. januar 2015 #1508 Del Skrevet 3. januar 2015 Makan!!! Det var noen som holdt meg oppe på nattetid skjønner du! Nixx og når jeg gifter meg, håper jeg ikke det skjer heller!! Har du noen gang klappet til noen? Åååååååååå, jeg ser nå at det var daten du svarte på når jeg trodde du skulket Det var søtt! Hahaha, du er like så natterangler som meg.. jeg vet du nyter det! Jeg har aldri klappet til noen - bare i skulderen hvis de er ekstra frekke, og kun på tull Har du noen gang ledd når det ikke var passende tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1509 Del Skrevet 3. januar 2015 Åååååååååå, jeg ser nå at det var daten du svarte på når jeg trodde du skulket Det var søtt! Hahaha, du er like så natterangler som meg.. jeg vet du nyter det! Hahahahahhahaah Okai du har rett..... Ja Har du noen gang blitt operert? Ja det har jeg Har du noen gang sparket noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. januar 2015 #1510 Del Skrevet 4. januar 2015 Ikke som jeg husker i hvert fall Har du noen gang tilgitt noen for lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1511 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja....! Har du noen gang tråkket noen på tærne med vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #1512 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja. Har du noen gang blitt dumpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1513 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja i 6 klasse!!! Har du noen gang blitt spurt om betaling for å bli med hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 4. januar 2015 #1514 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja... Har du noen gang hatt en drøm som gikk i oppfyllelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. januar 2015 #1515 Del Skrevet 4. januar 2015 Flere Har du noen gang latt være å feire julaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. januar 2015 #1516 Del Skrevet 4. januar 2015 Drikker ikke Har du noengang skrytet på deg en kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. januar 2015 #1517 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvis andre menn har vært innpåslitne så har det til tider være hensiktsmessig å være "opptatt" Har du noen gang hatt et dårlig forhold til naboen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1518 Del Skrevet 4. januar 2015 Nja..... Nei egentlig ikke Har du noen gang fått kjeft for noe du ikke har gjort...... trodde du.. Og så viste det seg for å være deg alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. januar 2015 #1519 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja... Har du noen gang innrømmet at du tok feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. januar 2015 #1520 Del Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger Har du noen gang latt være å spise over flere dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå