Sola de Skrevet 6. desember 2014 #1321 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke med bil, men har gått meg bort alt for mange ganger. Har du noen gang hatt dårlig retningssans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. desember 2014 #1322 Del Skrevet 6. desember 2014 Hoihoi... ja! Født med dårlig retningssans Har du noen gang hatt lyst til å sove i flere måneder i strekk for å slippe unna "virkeligheten"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1323 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja, det har skjedd... heldigvis lenge siden nå. Håper ikke du har det sånn nå Har du noen gang gitt noen en ny sjanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #1324 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja flere ganger.... ergelig er det da de missbruker den også Har du noen gang vurdert kjønnskifte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1325 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg tror jeg er litt for glad i å være feminin til det Har du noen gang hatet noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #1326 Del Skrevet 6. desember 2014 Japp, men det går over... livet er egentlig for kort til å hate noen Har du noen gang drømt om noen fra KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. desember 2014 #1327 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja Ville du bli sjokkert om du så en mann ta med noen kjoler i prøverommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1328 Del Skrevet 6. desember 2014 Nei, jeg har solgt kjoler til menn flere ganger (diskrèt over nettet)! Har du noen gang følt deg synsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #1329 Del Skrevet 6. desember 2014 Hallo.....!! JEG ER JO SYNSK!! hahahaha Ikke synsk.. men dejavu skjer egentlig ofte Har du noen gang sendt et nakent bilde av deg selv over nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 6. desember 2014 #1330 Del Skrevet 6. desember 2014 Nei Har du noen gang såret noen med vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #1331 Del Skrevet 6. desember 2014 Nei fy flate....! Eller i en fight kan alt skje, men jeg har ikke så skarp tunge... vet den kan bite deg selv senere Har du noen gang gått mer enn 3 mil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1332 Del Skrevet 6. desember 2014 Det tviler jeg på.. ikke på en gang.. Har du noen gang vurdert å gjøre om på hele livet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillia Skrevet 6. desember 2014 #1333 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Ikke slik det er nå, men er mye jeg angrer på. Har du noen gang lest en hel bok på engelsk? Endret 6. desember 2014 av Lillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #1334 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Nei, kan ikke endre livet... what happened happened! Og ja har lest en hel engelsk bok Har du noen gang spist rå fisk? Endret 6. desember 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1335 Del Skrevet 6. desember 2014 Sushi? Ja, flere ganger Har du noen gang ønsket noen død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. desember 2014 #1336 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja, det har skjedd... heldigvis lenge siden nå. Håper ikke du har det sånn nå Har det litt sånn nå. Men krysser fingrene for at det kommer bedre tider snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #1337 Del Skrevet 6. desember 2014 Har det litt sånn nå. Men krysser fingrene for at det kommer bedre tider snart! Niks ønsker ingen død.... eller jo ONDE ONDE folk Nosoul.... slutt med det.. ellers så kommer jeg og spiser opp snurringsene dine!! Har du noen gang laget skikkelig MAGEPLASK og blitt drit flau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1338 Del Skrevet 6. desember 2014 Har det litt sånn nå. Men krysser fingrene for at det kommer bedre tider snart! Det håper virkelig jeg også - føler med deg! Det er så vondt å være langt nede. Skulle ønske vi kunne gjort noe for deg! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1339 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke som jeg vet.. jeg har sikkert vært så kylling at jeg har gått ut i vannet med stige uansett.. er ikke noen stupedame Har du noen gang hatt en skikkelig kjærlighetssorg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #1340 Del Skrevet 6. desember 2014 ER DET IKKE DEG PÅ DE GULE/BLÅ PAKKENE?? Ja... fy..... det er vondt... men djizes mange år siden Har du noen gang knust noe og ikke sagt ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå