NonJuan Skrevet 30. november 2014 Forfatter #1301 Del Skrevet 30. november 2014 Det kan sikkert ha forekommet, men ikke med Vilje. Vil ikke folk vondt... Har du noen gang havnet i en situasjon og virkelig rodd deg hårfint ut av den igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. desember 2014 #1302 Del Skrevet 2. desember 2014 Nei kan ikke si jeg har det. Jeg er forferdelig dårlig til å ro Har du noengang taklet noen utenfor fotballbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesiren Skrevet 2. desember 2014 #1303 Del Skrevet 2. desember 2014 Hehe, nei. Ikke taklet noen innenfor fotballbanen heller. Har du noen gang stjelt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1304 Del Skrevet 2. desember 2014 Ja det har jeg. Var en ravn som ung (12-13) Ikke veldig stolt av Har du noen gang snakket stygt om noen for å tjene på det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 2. desember 2014 #1305 Del Skrevet 2. desember 2014 Eneste jeg kommer på er å snakke stygt om broren min/gi ham skylda for noe da vi var små. Tjente jo på det hvis foreldrene mine trodde på meg og ikke ham Har du noen gang bare latet som ingenting når noen ukjente på feks busse, butikken el. trenger hjelp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1306 Del Skrevet 2. desember 2014 Eneste jeg kommer på er å snakke stygt om broren min/gi ham skylda for noe da vi var små. Tjente jo på det hvis foreldrene mine trodde på meg og ikke ham Har du noen gang bare latet som ingenting når noen ukjente på feks busse, butikken el. trenger hjelp? Du var yngre ikke sant? Det der er noe dritt ass.... Nei det har jeg ikke, jeg er flink til å hjelpe andre om jeg ser de trenger det. Har du noen gang "Spyttet" nå du har pratet med noen og blitt litt flau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 2. desember 2014 #1307 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Du var yngre ikke sant? Det der er noe dritt ass.... Nei det har jeg ikke, jeg er flink til å hjelpe andre om jeg ser de trenger det. Har du noen gang "Spyttet" nå du har pratet med noen og blitt litt flau? Hahaha, var nok storesøstra (2 år mellom oss) Jeg kommer ikke på noen spytte-episode nå, men har helt sikkert skjedd! Bruker du (for) mye salt? Endret 2. desember 2014 av veraa94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1308 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Nei det gjør jeg ikke, Men elsker sterk mat da (lol vi datt ut av har du noen gang...) Har du noen gang tenk, shit, la oss lage en lett middag i kveld... og evt hva da? Endret 2. desember 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 2. desember 2014 #1309 Del Skrevet 2. desember 2014 Ja. Tenke det og så enten det opp med at jeg brukte 3-4 timer på kjøkkenet for å lage middag (noe fancy lamme-greier) og dessert. Til meg selv Har du noen gang stalket noen på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1310 Del Skrevet 2. desember 2014 Hahahah Nei!! Kunne ikke falle meg inn... Men har jeg blitt stalket? Ingen kommentar Har du noen gang hjulpet noen og virkelig følt godt etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 3. desember 2014 #1311 Del Skrevet 3. desember 2014 Ja, gjør det stadig. Har du noen gang hjulpet noen du egentlig mente ikke fortjente din hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #1312 Del Skrevet 3. desember 2014 Hmmmm det har skjedd, men mest fordi at vedkommende burde åpne øynene litt selv Har du noen gang glemt en viktig dato. Evt hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. desember 2014 #1313 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg husker vanligvis alle bursdager og sånt, men glemte i år ene tanta mi sin og tror hun ble sur.. Har du noen gang glemt bryllupsdagen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. desember 2014 #1314 Del Skrevet 4. desember 2014 Nei det har jeg ennå ikke gjort. Har du noen gang tenkt over hvor mange datoer du går og husker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. desember 2014 #1315 Del Skrevet 4. desember 2014 I grunn ikke Har du noen gang vært glemsk av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. desember 2014 #1316 Del Skrevet 6. desember 2014 Ofte Har du noen gang angret på ett kjolekjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 6. desember 2014 #1317 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Vel, kanskje sánn halveis? For kjolen var skikkelig fin den, men stórrelsen var altfor stor for meg, og ogsá altfor lang. Jeg kunne omtrent trákke over/snuble i kjolen. Sá det er vel delvis angret, for kjolen er kjempefin slik ellers. Har det noen gang startet med á brenne i huset ditt? Endret 6. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1318 Del Skrevet 6. desember 2014 Heldigvis ikke, det håper jeg aldri skjer. Har opplevd at skolen min brant ned, men det var ikke jeg som startet den... Har du noen gang hatt en drøm du har blitt så flau av at du ikke hadde klart å fortelle noen om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2014 #1319 Del Skrevet 6. desember 2014 Nja.. Jeg endte opp med å fortelle om dem til noen venninner da jeg ble så rødmende flau over det og de lurte på hvorfor. Har du noen gang hatt veldig livaktige drømmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #1320 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg er den største drømmer.. både på dag og nattestid tror jeg Har du noen gang kjørt deg helt bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå