Sola de Skrevet 1. november 2014 #981 Del Skrevet 1. november 2014 Nei Har du noen gang latt vær å si i fra når du føler deg urettferdig behandlet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2014 #982 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Ja, er verdens største dørmatte.... Har du noen gang angret på noe du ikke har gjort? Endret 1. november 2014 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 1. november 2014 #983 Del Skrevet 1. november 2014 Ja Har du noen gang gjort noe straffbart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. november 2014 Forfatter #984 Del Skrevet 1. november 2014 NEI!!!!!!....... uhm kanskje...... ok ok ok JA!!!! Stjal penger.. maaaaaange år siden Har du noen gang blitt sjekket opp av samme kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2014 #985 Del Skrevet 1. november 2014 Ja Har du noen gang avvist noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 1. november 2014 #986 Del Skrevet 1. november 2014 Ja Har du noen gang vært med på et reality program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2014 #987 Del Skrevet 1. november 2014 Nei Tilbringer du lørdagen med å ta livet med ro hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. november 2014 Forfatter #988 Del Skrevet 1. november 2014 Ja det gjør jeg.... :-) Har du noen gang våknet SKIKKELIG fyllesyk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. november 2014 #989 Del Skrevet 1. november 2014 Ågud. Ja. Har du noen gang våknet opp fyllesyk uten å ANE hvor du befinner deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 1. november 2014 #990 Del Skrevet 1. november 2014 Bare et par sekunder, så så jeg hvor jeg var. Har du noen gang strøket på eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. november 2014 Forfatter #991 Del Skrevet 1. november 2014 Eksamen? Hmmm Teller Jegerprøven? :-P Har du noen gang hatt sex i det fri og evt hvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. november 2014 #992 Del Skrevet 1. november 2014 Ja, har hatt det, flere ganger/steder.... Ute i naturen, stort sett da. Har du noen gang studert andre og begynt å fundere på hva livet ditt har blitt til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. november 2014 Forfatter #993 Del Skrevet 1. november 2014 Ja... det har jeg... og bare akseptert det..... på en måte... Kan jo ikke bli skihopper lenger!! lol Har du noen gang sluppet ut litt luft litt uheldig og liksom latet som om det ikke er deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 1. november 2014 #994 Del Skrevet 1. november 2014 Hahaha, ja - later som ingenting! Har du noen gang snakket nedlatende/stygt om noen for å fremstille deg selv i et bedre lys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. november 2014 Forfatter #995 Del Skrevet 1. november 2014 Nei det er så smålig!!!! Har du noen gang spilt minigolf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. november 2014 #996 Del Skrevet 1. november 2014 Tror jeg har gjort det i fylla... Har du noen gang satt deg fast i halsen på en enorm glassfiber-giraff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. november 2014 Forfatter #997 Del Skrevet 1. november 2014 Hahahah JA!! ler...... uhm.. tror ikke det...... Men mulig jeg har svelget en femøring...! Har du noen gang sleiket deg på fingeren og det har ikke vært det du forventet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. november 2014 #998 Del Skrevet 1. november 2014 Har sikkert det, husker ikke det i farta da. Har du noen gang vært på dragebåtfestivalen i tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. november 2014 Forfatter #999 Del Skrevet 1. november 2014 Nei det har jeg ikke vært Har du noen gang vært på Norway-cup på Ekeberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2014 #1000 Del Skrevet 1. november 2014 Nei, det har jeg ikke Har du meldt deg inn i f.eks bokklubb kun for velkomst gaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå