NonJuan Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #621 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja... mange år siden, det var ingen jente..... LOL Har du noen gang forsovet deg skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 10. oktober 2014 #622 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det tror jeg faktisk ikke. Er nok ikke helt "meg" å gjøre slikt. Har du noen gang gått på do (#2) og innsett at du er tom for dopapir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #623 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det tror jeg faktisk ikke. Er nok ikke helt "meg". Går alltid med papir i lomma Okaida.. det har vel skjedd Har du noen gang tisset i vannet og det har vært folk i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. oktober 2014 #624 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja, men det var fordi det var så kaldt i vannet Har du noen gang skrudd opp musikken skikkelig høyt og danset rundt i stua/annet rom helt for deg selv? Gjerne med et par moves du aldri tar i offentligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 10. oktober 2014 #625 Del Skrevet 10. oktober 2014 Gjett om jeg har! Har du noen gang spist frokost til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #626 Del Skrevet 10. oktober 2014 Gjett om jeg har! Har du noen gang blitt glad når noen sender deg PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. oktober 2014 #627 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Ja, såfremst det står noe trivelig da. Nå har jeg bare fått tre PM'er på KG siden jeg ble med, så blir lettere lamslått når det lyser opp i mailboksen. Har du noen gang ført lengre samtaler med ditt eget speilbilde? Endret 11. oktober 2014 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 11. oktober 2014 #628 Del Skrevet 11. oktober 2014 Tja, det begynner å bli noen år siden, men hadde et "eksamen-mantra" jeg tok foran speilet før eksamener i studietiden. Har du noen gang bakt en kake helt fra bunnen av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 11. oktober 2014 #629 Del Skrevet 11. oktober 2014 Yes, og de blir gode og Har du noen gang gått med musikk på øra og fått den der "dette kunne vært en filmscene" følelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #630 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nja.... Har vel forekommet at jeg har tatt en ekstra dans for meg selv når musikken blir for god og at det godt kunne vært spilt inn på film Har du noen gang forsøkt å fikse noe.. og jo mer du fikser jo værre blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 11. oktober 2014 #631 Del Skrevet 11. oktober 2014 Huff ja, og da kommer temperamentet frem gitt.... Har du ringt deg syk når du egentlig bare var trøtt og slapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, EN gang, I promise!!! Har du noen gang fortalt en løgn til noen for å se om ryktet sprer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 11. oktober 2014 #633 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ikke helt. Men jeg har gjort noe lignende for å prøve å stoppe noen som sladret for mye. Det funket ikke, personen sladrer minst like mye den dag i dag. Har du noen gang reist deg opp under et kjøkkenskap og skallet så hardt så at hele skapet med tallerkener og alt kom ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #634 Del Skrevet 11. oktober 2014 Utrolig nok nei! Har du noen gang blitt stukket av Humle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 11. oktober 2014 #635 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, noen ganger. Har du noen gang slynget honning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #636 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nei, men har vært nær på, men feiga ut Har du noen sagt noe usant til noen på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann20mb Skrevet 11. oktober 2014 #637 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Ja, flere ganger. Prøver å være så ærlig som mulig. Har du noen gang kontaktet eks-kjæresten din når du vet h*n er i nytt forhold? Endret 11. oktober 2014 av mann20mb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 11. oktober 2014 #638 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flere ganger, er på godfot med alle de jeg fremdeles er i kontakt med. Har du noen gang kastet en stein på noen med vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 11. oktober 2014 #639 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, sånt jeg gjorde da jeg var liten og ble sint.. (not proud) Har du noen gang bitt noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 11. oktober 2014 #640 Del Skrevet 11. oktober 2014 ja..... Har du noen gang tisset i snøen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå