NonJuan Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #601 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ja!!! Herregud.. vet du.. det er det verste jeg vet... Akkurat blitt uvenn med søstra mi... "Du mener det du, det er sånn du tenker" Wow, da klikker jeg Har du noen gang dratt opp døra på do/dusj og der var det ikke ledig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 9. oktober 2014 #602 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ja, sist jeg gjorde det så var det på svenskeferja. Noen glemmer å låse døra. Har du noen gang blitt nektet servering fordi du var for full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #603 Del Skrevet 9. oktober 2014 Mat eller drikke? Samma kan det være.. JUPP Har du noen gang tenk "Oi for en kul vanndam" og kjørt i den, men i samme øyeblikk ser du ei eldre dame i veikanten som ikke lenger er så blid?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 9. oktober 2014 #604 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tror jeg ikke, men jeg har oppdaget en gjeng ungdom på omtrent samme måte, bare litt tidligere... Har du noen gang bulket en bil pga glatt føre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #605 Del Skrevet 9. oktober 2014 Japp.... got me.... kjørte i max 10 km/t Bare is.. tråkket brems og dro Brekk... men fram skulle den Har du noen gang sett Hakkebakkeskogen på Teater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. oktober 2014 #606 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nei. Begynte ikke å interesse meg for teater før jeg kom i slutten av tenårene, og da ble "Hakkebakkeskogen" litt vel ungt for mitt vedkommende. Har du noen gang blitt så oppgitt av og forbanna på deg selv at du begynte å gråte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 9. oktober 2014 #607 Del Skrevet 9. oktober 2014 Mange ganger:) Har du bitt deg selv i sinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 9. oktober 2014 #608 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ikke som jeg kan huske, men har sikkert gjort det noen gang. Har du noen gang stått alene foran et speil og sagt "are you talking to me?" eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #609 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ja.... men ga opp, fikk ikke noe svar....! Har du noen gang satt noe i halsen? Og evt hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 9. oktober 2014 #610 Del Skrevet 9. oktober 2014 Husker bare siste gang, da var det en stor møll eller en nattsvermer, og det gikk skikkelig dritt. Ikke spør. Har du noen gang måttet sy et sår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 9. oktober 2014 #611 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jepp, men ikke mitt eget. Har du noen gang brukket noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #612 Del Skrevet 9. oktober 2014 Selvfølgelig :-P Har du fått penger for Melketennene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 9. oktober 2014 #613 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nope. Har du noen gang kjørt bil naken eller kun iført undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 9. oktober 2014 #614 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har kjørt motorsykkel naken, tror ikke jeg har gjort det i bil. Har du noen gang truffet en håpløs person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. oktober 2014 #615 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jepp. Møter vedkommende hver gang jeg står foran speilet. Men ja, har møtt et par håpløse tilfeller i løpet av årene. Har du noen gang skutt med pistol/gevær kun for moro skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #616 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja det har jeg Har du noen gang lagt deg skikkelig sinna e.l og ikke fått sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 10. oktober 2014 #617 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jepp. Har du noen gang kranglet med noen i drømmene dine, for så å være litt sur på den personen dagen etterpå selv om du vet at det bare var en drøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 10. oktober 2014 #618 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #619 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nja.... ikke direkte men drømmen har vært i hodet Har du noen gang vunnet i Lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 10. oktober 2014 #620 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nope. Har du noen gang sendt et dristig bilde av deg selv til feil mottager ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå