NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #541 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja.. for en liten tid tilbake.... Ble rett og slett overkjørt Har du noen gang ødelagt noe uten å si ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #542 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jepp. Blant annet så bulka jeg den allerede veldig bulka bilen til venninna mi uten å fortelle henne det. Har du noen gang uvitende tatt med deg ting gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen, og selv ikke sikkerhetspersonalet så det? (Beklager alle fly-spørsmålene, men det er fire timer til flyet mitt går) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #543 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja jeg har gått igjennom metalldetektor med Batangakniv i lomma Har du noen gang tenkt på det at noen misunner deg denne flyreisa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #544 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei, det har jeg faktisk ikke. Men hvis du skynder deg til Gardermoen, så kan jeg putte deg ned i veska Der får du sikkert plass. Har du noen gang tenkt at Ebola-utbruddene i det siste er vår tids bylle- hhv. lungepest og at Ebola'en vil bli en pandemi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #545 Del Skrevet 7. oktober 2014 Som skotten(Trond Viggo) ville ha sagt Jai har ikke bola, synes eigentlig bola er panda mi, nei ikke veldig nei, preste har lunge, sier du? hahah ja. det kan jai fårstå Har du noen gang spist noe som fikk deg skikkelig svimmel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #546 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hahaha! Nei, men mye kaffe på nykter mage resulterer i at det går litt rundt. Har du noen gang - som voksen - geipa tunge til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #547 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jepp. Har du noen gang rapet hele alfabetet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #548 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) OMG lissom all da time baby!! lol fa e n da!!! Nei!! lol Har du noen gang byttet noe som var knust? Endret 7. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #549 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei. Tror ikke det. Har du noen gang - som voksen - drevet gjøn med folk? (hvis ja - fortell!!!! Trenger underholdning her på flyplassen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 8. oktober 2014 #550 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kan ikke huske at jeg har det noengang nei. Har du noen gang har gitt noen en bursdagsgave du helst skulle beholdt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #551 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, slikt vurderer jeg sterkt først.. hahahahahaha Neida.. men tror ikke det Har du noen gang forlatt et spill sinna fordi du tapte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 8. oktober 2014 #552 Del Skrevet 8. oktober 2014 More than once. Jeg er dårlig taper ass..men enda dårligere vinner. Haha! Har du noen gang vært i Asia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #553 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, det har jeg ikke... og nå tror jeg det er lurt å være hjemme. Men jeg vil gjerne en tur til både Asia og India Har du noen gang røyket annet enn tobakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. oktober 2014 #554 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hehe, ja. Har du noen gang tatt LSD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. oktober 2014 #555 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja. Jeg mener nei. Har du noen gang prøvd å sette inn en USB kabel mer enn to ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 8. oktober 2014 #556 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja. Har du noen gang snublet i en, og knekt i stykker usb-porten den satt i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. oktober 2014 #557 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei. Har du noen gang sovnet i badekaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. oktober 2014 #558 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, men jeg kubba av i dusjen etter en fest som gikk litt hardt for seg på fjellet. Har du noen gang vurdert å si "Vær litt forsiktig med den, er du snill, den inneholder nemlig plutonium" til en sikkerhetsvakt på flyplassen som vil sjekke laptop'en din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 8. oktober 2014 #559 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, reiser ikke med laptop. Men jeg kunne nok funnet på å gjøre noe i den stilen. Har du noen gang sladret på noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 8. oktober 2014 #560 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja, det har jeg. Har du noen gang spist et insekt med vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå