Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #521 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kan ikke huske å ha gjort det. Har du noen gang stukket fra en regning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 7. oktober 2014 #522 Del Skrevet 7. oktober 2014 På legekontoret ja, men regningene kommer i postkassen uansett. Er du bitter for noe som har skjedd i barndommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #523 Del Skrevet 7. oktober 2014 Tvert i mot, jeg er takknemlig. Har du noen gang satt fast håret ditt i noe så du måtte klippe deg løs med saks eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. oktober 2014 #524 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei! Har du noen gang fått tyggis i håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #525 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja. Har du noen gang mistet jomfrudommen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 7. oktober 2014 #526 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hehe ja, det er mange år siden.. Har du noen gang kjørt i fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #527 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Ja, var ca 16 og dum. Har du noen gang truffet snåsamannen på butikken? Endret 7. oktober 2014 av PTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober 2014 #528 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei Har du noen gang lengtet deg nesten syk etter noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #529 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, kjærlighetssorg er vondt det skal jeg si deg Har du noen gang våknet at du gråter? Og hvordan følte du deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober 2014 #530 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, har faktisk det.. Våknet til at jeg kom på virkeligheten var "verre" enn drømmen, så var lei meg resten av morgenen. Har du noen gang sagt noe veldig stygt til noen bare for å såre dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #531 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja det har jeg desverre, ikke stolt over det, mye man sier i kampens hete... Har du noen gang vunnet en konkurranse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober 2014 #532 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, mange ganger. Har du noen gang sunget i kor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #533 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja utrolig mange ganger Har du noen gang mobbet andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. oktober 2014 #534 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei, håper ikke det. Har blitt mobbet en del selv. Har du noen gang blitt mobbet på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Tja, jeg føler jeg ble det da jeg ble dyttet ut foran mikrofonen i et Tema jeg overhode ikke ville begi meg innpå. Da vi skulle være en felles gruppe, men så sto jeg plutselig alene... Har du noen gang blitt sextrakasert på jobb? Endret 7. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #536 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, men det var nærmest det jobben gikk ut på. Dørvakt, da blir det mye rart man må finne seg i. Har du noen gang falt igjennom isen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #537 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei, aldri. Har du noen gang flørtet med læreren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #538 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Ja, som fem-seks åring. Skulle bare åle meg ut til søskenbarnet mitt som lå på isen og fisket. Nysgjerrig snørrunge som jeg nå engang var. Og vips, der lå vi begge i vannet. Pappa kom til, og fikk dratt meg opp fra vannet. Han tente bål i steinrøysa av det lille han fant som var brennbart, og etterhvert som klærne var noenlunde halvtørre, gikk søskenbarnet mitt og jeg tilbake til hytta. På veien dit fant vi et stort reinsdyrgevir. Good times! Pokker, for sen. Ja, selvsagt. Har hatt et par usedvanlig kjekke lærere opp igjennom årene. Har du noen gang sittet lenge på en flyplass? Endret 7. oktober 2014 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #539 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jepp, over 40 timer en gang.... Har du noen gang brukt briller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober 2014 #540 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Ja Har du noen gang følt deg hjelpesløs? Endret 14. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå