Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #501 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ok. For noe utrolig fæle greier. Håper at du klarer å ikke la det gå inn over deg etterhvert. Ja. Nja! Har du noen gang tenkt over hvor viktig gode venner er når ting går skikkelig til helvete? Er snart et år siden, og sitter fortsatt i som en ryggmarksrefleks når det kommer til det andre kjønn. Dessuten ødela det mye for mitt sosiale liv (kanskje like greit, var sikkert på tide med litt opprydding der også. Dessuten hæres jeg ikke å gå på de samme utestedene/tilstelningene som han går på) Ja, og ofte har det vist seg at hjelpa og støtten kommer fra de man forventer det minst fra. Er veldig takknemlig og håper at jeg kan gjengjelde tjenesten en dag. Har du noen gang vært fornøyd med deg selv når du har hjulpet et annet menneske uten at du hadde noe å vinne/tjene på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #502 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, blir alltid det. Hender det at du tenker at det kommer til å bli vanskelig å stole på noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #503 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei.. egentlig ikke. Jeg er igrunn ganske naiv av meg Har du noen gang døgna og gått på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #504 Del Skrevet 7. oktober 2014 Utallige ganger. Har du noen gang laget farlige situasjoner på jobb fordi du har vært for trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #505 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei. Eller på en måte.. fordi jeg våknet ikke når de trengte meg selv om jeg ble omtrent ristet i. haha! Har du noen gang hatt trekant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #506 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, for veldig lenge siden. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #507 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei. Har du noen gang tenkt at du egentlig er ganske fornøyd med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #508 Del Skrevet 7. oktober 2014 Noen ganger. Som oftest ikke. Har du noen gang følt at du måtte tilgi noe grusomt, bare for å få livet til å gå videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #509 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja.... Har du noen gang angret på måten du har avvist noen før, og kanskje tenkt at du var litt brutal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #510 Del Skrevet 7. oktober 2014 Flere ganger. Har du noen gang hatt en ting for litt brutale menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #511 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei det tror jeg egentlig ikke. Har du noen gang tatt livet av en kaktus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #512 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, på en veldig lite human måte. Det var meg eller den. Har du noen gang falt på en kaktus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #513 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg satt meg på en kaktus en gang... i en vinduskarm på et vors... hadde akkurat lang nok kjole til at den dekte rumpa når jeg satt.... heldigvis. Har du noen gang blandet rødvin med cola, slik som "kidsa" gjør nå om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #514 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei, gjør de virkelig det?? Har du noen gang sett ned på noen fordi de har hatt en trekant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #515 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jepp det gjør de faktisk............. og nei, det har jeg ikke.. Har du noen gang fyllt på feil type drivstoff på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 7. oktober 2014 #516 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja har nokk det :/ Har du noen gang sluppet en fis i all offentlighet og latet som ingen ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #517 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Nei... har hatt noen eksperimenter med ulike drivstoff da, for mange år siden. Det har jeg sikkert gjort. Hender det ofte at du får høre at du er vakker? Endret 7. oktober 2014 av PTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #518 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vil ikke si "ofte". Det forekommer. Har du noen gang angret på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 7. oktober 2014 #519 Del Skrevet 7. oktober 2014 Rett som det er. Har du noen gang tenkt at det kan være lett å få stilt spørsmål her som på noen måte kan såre noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 7. oktober 2014 #520 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja. Har du noen gang spydd i et offentlig transportmiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå