Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #461 Del Skrevet 6. oktober 2014 Flere ganger. Klarte å rive meg løs ganske lett hver gang. Har du noen gang slukt en hel drue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #462 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja det er vondt.. LOL Har du noen gang spist en hel plate sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober 2014 #463 Del Skrevet 6. oktober 2014 Huff ja, litt for mange ganger.. Har du noen gang latt vær å gjøre noe du burde fordi du ikke hadde samvittighet til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #464 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ummm...tror egentlig ikke det. Jeg har kanskje gjort ting fordi jeg ikke har hatt samvittighet til noe annet, men vet ikke når det gjelder motsatt... Har du noen gang hatt en eller flere av dine egne fingre inne i kroppen på en annen person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 6. oktober 2014 #465 Del Skrevet 6. oktober 2014 Yes, det har jeg. Har du noen gang grått med vilje for å få empati/viljen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #466 Del Skrevet 6. oktober 2014 Garantert. Var sikkert ivrig på pupp som baby. Har du noen gang gjort dette i voksen alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #467 Del Skrevet 6. oktober 2014 Flere ganger. Har du noen gang smakt på din egen sperm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #468 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei.... Har du noen gang fått høre at du er ei grisejente/en grisegutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #469 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja.... Har du noen gang sett på the bachelor og LIKT det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #470 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har ikke sett tror jeg. Har du noen gang bodd på vestlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #471 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jupp. Har du noen gang snakket med noen her inne som har dukket opp senere med nytt brukernavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #472 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vet ikke. Har du noen gang snakket med en skikkelig drittsekk her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #473 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei... det har jeg ikke tror jeg. Har du noen gang smakt ramsløk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #474 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja. Har du noen gang skremt livet av noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #475 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja. Har du noen gang vært litt feig når det gjelder det motsatte kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #476 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jepp. Har du noen gang fått noen til å gråte over Internett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. oktober 2014 #477 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Ja, det har jeg. Mange ganger.. Man lærer så lenge man lever? Det vet jeg ærligtalt ikke... Håper ikke det? Med mindre det var lykketårer da.. Har du noen gang angret på den utdannelsen du tok? Endret 6. oktober 2014 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 6. oktober 2014 #478 Del Skrevet 6. oktober 2014 Njaaa... ja.. men som regel har det vært veldig kortvarig anger. Har du noen gang vært litt kåt på forelesning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. oktober 2014 #479 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei, det sømmer seg liksom ikke helt å bli kåt under ei forelesning i rettsmedisin med bilder av (grovt) mishandlede kropper. Har du noen gang lurt på om du holder på å bli gal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 6. oktober 2014 #480 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Jeg har vært kåt både litt her og der skal jeg si deg. Nei, det der er ikke noe å lure på. Har du noen gang brukt medisiner for å få sove eller holde deg våken? Endret 6. oktober 2014 av PTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå