Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #161 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei, ikke enda.... Har du noen gang passet på et dyr/vannet planter hos familie som var bortreist, og glemt det? Passet dyr, nei. Vannet blomster? Ja. Har du noen gang gått på skøyter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #162 Del Skrevet 1. oktober 2014 Passet dyr, nei. Vannet blomster? Ja. Har du noen gang gått på skøyter? Selvsagt, jeg er ganske flink på skøyter Har du noen gang vært på en naturiststrand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #163 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, men var ikke naken da. Har du noen gang trollet på et Internettforum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #164 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, men var ikke naken da. Har du noen gang trollet på et Internettforum? Nei, men jeg forteller mye drit som meg selv. Hehe Har du noen gang operert på utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #165 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Nei det liker jeg jo ikke selv at andre gjør Har du noen gang smugkikket gjennom nøkkelhull....? NEi aldri operert heller Har du noen gang smugkikket gjennom nøkkelhull....? Endret 1. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #166 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jepp. Alltid like moro å se folk som dreit da jeg var liten. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #167 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jepp. Nysgjerrig som jeg er, så har jeg garantert det ^^ Har du noen gang sneket i andre sine saker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #168 Del Skrevet 1. oktober 2014 HUff ja jeg var 13 så I dagboka (Pusurboka eller noe) Og da ble det slutt Har du noen gang postet et usikkert bilde på et forum? BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #169 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det er jeg noe usikker på. Har postet veldig mye rart på nettet opp igjennom årene... Har du noen gang knekt passord for å få tilgang til noe det ikke var meningen at du skulle få tilgang til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #170 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang hacket noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. oktober 2014 #171 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang vært utro eller tenkt tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #172 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang nakenbadet i sjø / basseng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #173 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, rett som det er. Har du noen gang angrepet en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #174 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang havnet i en slosskamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #175 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja.... nok om det.... Har du noen gang løpt naken rundt huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #176 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, men ikke her jeg bor nå. Liker du å vise deg naken offentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #177 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang gjort noe kjempe vilt, som ikke er typisk deg, slik at folk bare "wooow"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #178 Del Skrevet 1. oktober 2014 PTR (Denne tråden heter ...? hahahaha) Nei, men eg faller ikke i krampegråt om jeg måtte kle av meg på en strand Har du noen gang tatt på tøy du virkelig kjente at du burde ha vasket først og innsett at det er for sent ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #179 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Nei. Har du noen gang gjort noe kjempe vilt, som ikke er typisk deg, slik at folk bare "wooow"? Ja det har jeg..... Elsker å sjokkere Har du noen gang tatt på tøy du virkelig kjente at du burde ha vasket først og innsett at det er for sent ? Endret 1. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 1. oktober 2014 #180 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk på meg noen klær som katten hadde prestert å gjøre gjennomvåte.. skjønner ikke at jeg ikke enset det tidsnok De kom riktignok fort av igjen for å si det sånn... Har du noen gang vurdert å flytte utenlands`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå