Ingeborg Skrevet 16. juli 2004 #41 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg har alltid trodd at formelen for et godt sexliv var "antall kubikkcentimeter i bevegelse pr. gjennomført samleie"... "Meter i minuttet", som venninna mi så greit oppsummerer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #42 Del Skrevet 16. juli 2004 "Meter i minuttet", som venninna mi så greit oppsummerer det. Ja, eller sekundmeter som det ble omdøpt etter tempoet til Quart-stunterne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peddy Skrevet 16. juli 2004 #43 Del Skrevet 16. juli 2004 "Blir jo vondt hvis den er lengre enn du er dyp så..." Tør å påstå i 9 av 10 tilfeller har gutten lengre enn det jenta er dyp! Arrester meg om jeg tar feil, men har noen vært bort i tilfeller hvor jenta ikke blir bånna - selv om gutten støter helt inn??! Er leit du føler det som vondt hvis gutten har større enn det du får plass til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2004 #44 Del Skrevet 16. juli 2004 Det er klart at det finnes tissetasser som er så små at de ikke bånner selv om de er så langt inne som de kan komme med sin beskjedne lengde. Men å bli bånna av en som er for lang er ikke noe annet enn au-au! Derfor er gjennomsnittslengden helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #45 Del Skrevet 16. juli 2004 "Det er klart at det finnes tissetasser som er så små at de ikke bånner selv om de er så langt inne som de kan komme med sin beskjedne lengde." Ja som sagt - 1 av 10 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. juli 2004 #46 Del Skrevet 16. juli 2004 størelsen teller. hvem gidder ha sex meg en lillefinger. noen som faktisk har det. er jo ikke spesielt nytelse det må jeg si. helt sant.. Den mannen som har en lillefinger på 14cm, må ha litt av noen hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dollyduck Skrevet 18. juli 2004 #47 Del Skrevet 18. juli 2004 Skulle jeg velge ser jeg for meg den på 21 cm. Liker godt å føle han fyller meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. juli 2004 #48 Del Skrevet 19. juli 2004 Stakkars Donald da... han får lite action han da...? Han har etter det jeg kan skjønne svært lite å stille opp med... Han er jo tross alt naken i magasin hver eneste uke, og jeg har fremdeles til gode å se tassen hans.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juli 2004 #49 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har vært sammen med en med en på 21 og ikke tynn heller, og jeg blødde hver gang og ble sår etter hvert samleie selv om han var forsiktig og omtenksom, så om mannen ellers var like interessant, så ville jeg heller valgt en med 14 cm en en med 21 cm! har drømme mannen min 21 cm må vi nok godta at det ikke blir sex hver dag, ei heller fra starten av!! :-( vi har forskjellige størrelser på skjeden, så så klart liker vi også forskjellige størrelser på penis. dessuten så er det forskjell på hva slags følelser man finner mest godt, noen synes toppen er å bli "fyllt opp" mens andre liker andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #50 Del Skrevet 20. juli 2004 Str har jo litt og si da sånn egentlig!! :oops: I alle fall hvis han MÅ bruke pinsett for og pisse med den!! Da er det ille.. Men det kommer jo også ann på hvordan han bruker den.. Det er viktig for meg, at han vet hva den brukes til, visst ikke, så er det jo ikke noe POINT i og ha sex.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå