Gå til innhold

16 og usikker


Orakelet96

Anbefalte innlegg

Det er sånne tanker som gjør deg dårlig i sengen. Utrolig hvordan hjernen vår klarer å ødlegge for oss selv ,eller hva? De som er flinkest i sengen er det fordi de faktisk liker sex og ser på det som noe gøy. Ikke de som må analysere alt og er hele tiden stresset. Du skal ikke ha muntlig fremføring.



Anonymous poster hash: c5b15...d7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pulevenn for å få opp sine egne ferdigheter er da ingen dum idé? Det kan være nettopp det du trenger.



Anonymous poster hash: a5f79...ec1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du rett og slett ikke er klar for å ha sex, eller kanskje du kjenner på deg at denne fyren ikke er bra for deg i lengden? Følg følelsene dine, ikke gjøre noe du ikke virkelig har lyst til! Det er ikke noe stress, sex kommer tidsnok og er så utrolig mye bedre å ha med noen som gjør deg trygg, som man er forelska, og ikke et sekund i tvil om at man vil ha seg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har spurt han om hvorfor han evt ikke er innteressert i noe mer, og han sier det er fordi han nettopp gikk ut av et forhold på 2 år, og ikke ønsker å binde seg til noen. Men at ting kan uvikle seg, om vi henger mere sammen og har bra sex.

Beklager vennen, det vil det ikke gjøre. Du kan ikke kjøpe kjærlighet med sex.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100 %, jenter på 16 som er uerfarne sier ikke "pikk", "fuckfriends" og "gid, jeg må finne meg litt erfaring".

Jenter på 16 som er uerfarne er litt usikker på om "pikk" egentlig er helt lov å si.



Anonymous poster hash: 51565...0cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 %, jenter på 16 som er uerfarne sier ikke "pikk", "fuckfriends" og "gid, jeg må finne meg litt erfaring".

Jenter på 16 som er uerfarne er litt usikker på om "pikk" egentlig er helt lov å si.

Anonymous poster hash: 51565...0cd

Og du vil fram til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulevenn for å få opp sine egne ferdigheter er da ingen dum idé? Det kan være nettopp det du trenger.

Anonymous poster hash: a5f79...ec1

Det er ikke noe godt råd å gi en usikker tenåringsjente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...