Gå til innhold

16 og usikker


Orakelet96

Anbefalte innlegg

Hei! Vil bare begyne med at jeg er en 16 år gammel jente, og jeg er litt usikker rundt dette med sex og forspill osv, og er rett og slett redd for å drite meg ut.

Har kun hatt sex en gang, og aldri engang sugd en pikk. Dette er faktisk litt frustrerende, da jeg har mange muligheter. Jeg har mange gutter jeg kan få når som helst, men det er egt det som er prolemet mitt. Folk ser på meg som et "sexsymbol", og troor jeg er kjempe god i senga osv bare fordi jeg er en av de som fester mye, og er i "den kule gjengen". Og jeg er da litt redd for å skuffe, og vise mitt sanne jeg.

Har en liten problemstilling nå f.eks. Jeg mistet jomfrudommen min til en gutt på et nach. Vi har fortsatt kontakt, og han lurer på om vi skal være fuckfriends. Dette er egt noe jeg vurderer, for da får jeg en del erfaring, og jeg tror det er bra for meg og min selvtillit på den måten. Men alikevell er jeg veldig usikker. Har sagt til han at jeg egt er ganske keen på det, men ender alltid med å avvise han da han spør om vi skal møtes uansett.

Grunnen er rett og slett fordi jeg er usikker. Jeg er usikker på hvordan man går fram og hva man gjør. Spesielt når han hinter til at han gleder seg til at jeg skal ri han osv, når jeg overhodet ikke vet hva man skal gjøre? haha. ahhh, en eller annen, hjelp meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke tenk så mye.

Sex er helt naturlig og kroppen vet hva den vil.

Så er jeg en av de siste som skal moralisere men: usikker, seksten år, puleforhold: Ikke helt sikker på at de tre parametrene går helt bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lets face it TS, du er 18.

På tide å få seg skills i senga med andre ord. Kjør på med knullkompis!

Født i 96 og 16 år? Hmm

Anonymous poster hash: 8576f...9d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke stress sånn med dette. Har heller ikke noe å si om du er 16 eller 18 år, det er helt greit å være uerfaren. Er det ikke en gutt du liker da, som du kunne tenkt deg å bli sammen med? Hvis du blir sammen med den gutt, dere blir kjent, bruker tid med hverandre, så vil sex komme veldig naturlig og du blir både selvsikker og føler deg bra på rekordtid ;)

Jeg er opptatt av trygghet i sammenheng med sex, så derfor ville jeg selv foretrukket å utforske seksualiteten sammen med en du er trygg på framfor en fuckbuddy, som du treffer innimellom og BARE i sammenheng med sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex fordi du er kåt, ikke for å få erfaring. Sex krever ikke mengdetrening, ha sex når du er sikker på at du har lyst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 96 og 16 år? Hmm

Jeg er ikke født i 96. Jeg er født i sent i desmeber i 97, ønsker å ha denne brukeren så anonym så mulig. derfor står det at jeg er født i 96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke født i 96. Jeg er født i sent i desmeber i 97, ønsker å ha denne brukeren så anonym så mulig. derfor står det at jeg er født i 96

Ja det funker jo bra når du etterpå forteller når du er født :)

Anonymous poster hash: a5b2f...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det funker jo bra når du etterpå forteller når du er født :)

Anonymous poster hash: a5b2f...0a6

Ja, fordi noen påstod at jeg var 18, og da endrer mye seg. jeg er 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det du lurer på eller ønsker å diskutere TS?



Anonymous poster hash: 5c3e9...577
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det du lurer på eller ønsker å diskutere TS?

Anonymous poster hash: 5c3e9...577

Ah, det er vanskelig å forklare egentlig!

Jeg er bare så usikker liksom. Aner ikke hvorfor heller, for jeg har god selvtillit. Tror kanskje det er det som er greia. For jeg er såpass "kjent" for å være den som snakker høyest, og jeg folk tenker at jeg er så mye mer erfaren enn det jeg er da. Jeg er jo desidert den minst erfarne i gjengen og miljøet, og folk tror det helt motsatte. Så det er bare litt kjipt for meg, om det kommer ut at jeg suger i senga.

Så jeg bare lurer på basic, hvordan går man fram? Jeg tenker for mye, jeg vet. ALT FOR MYE, men det er bare sånn jeg er. Altså, jeg er såå keen på han gutten som gjerne vil være pulevenn, så jeg vet ikke hva som stopper meg. Men noe er det, og jeg tror det er det at han liksom er veldig populær, og jeg er redd han skal plapre om meg også. Selvom han tok jomfrudommen min, og vet godt at jeg er jomfru, så han kan ikke forvente så mye heller i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, det er vanskelig å forklare egentlig!

Jeg er bare så usikker liksom. Aner ikke hvorfor heller, for jeg har god selvtillit. Tror kanskje det er det som er greia. For jeg er såpass "kjent" for å være den som snakker høyest, og jeg folk tenker at jeg er så mye mer erfaren enn det jeg er da. Jeg er jo desidert den minst erfarne i gjengen og miljøet, og folk tror det helt motsatte. Så det er bare litt kjipt for meg, om det kommer ut at jeg suger i senga.

Så jeg bare lurer på basic, hvordan går man fram? Jeg tenker for mye, jeg vet. ALT FOR MYE, men det er bare sånn jeg er. Altså, jeg er såå keen på han gutten som gjerne vil være pulevenn, så jeg vet ikke hva som stopper meg. Men noe er det, og jeg tror det er det at han liksom er veldig populær, og jeg er redd han skal plapre om meg også. Selvom han tok jomfrudommen min, og vet godt at jeg er jomfru, så han kan ikke forvente så mye heller i starten.

Jeg synes ikke du skal bli den her fyrens pulevenn, jeg synes du skal si til ham: Enten blir vi sammen eller så gir vi fanden, for hvis ikke så gir du ham tillatelse til å bruke deg seksuelt og du vil ikke bli bedre likt av ham og du vil føle deg som skit etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen forventer at du skal være en sex-guru i en alder av 16, helt ærlig. I så fall er den du har sex med ganske naiv. Selv hadde jeg ikke mye anelse av hva jeg gjorde første gangen, men det går seg til. Tror en fast sexpartner er en god idè, dersom du ønsker å bli bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pulekompis er ikke noe jeg vil anbefale en tenåringsjente.

Er vel bedre enn ONS? Personlig har jeg ikke hatt noen av delene, glad for at jeg ventet til jeg fikk kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal bli den her fyrens pulevenn, jeg synes du skal si til ham: Enten blir vi sammen eller så gir vi fanden, for hvis ikke så gir du ham tillatelse til å bruke deg seksuelt og du vil ikke bli bedre likt av ham og du vil føle deg som skit etterpå.

Ja jeg har spurt han om hvorfor han evt ikke er innteressert i noe mer, og han sier det er fordi han nettopp gikk ut av et forhold på 2 år, og ikke ønsker å binde seg til noen. Men at ting kan uvikle seg, om vi henger mere sammen og har bra sex.

Og han veet jo at jeg er uerfaren i og med at han vet han er den eneste jeg har liggi med, så han sier han kan lære meg opp osv osv.. men ja, jeg er bare feig rett og slett. redd for at han bare skal være en totalt ass, og bruke meg for å bare skryte av det etterpå.

han har allerede sagt til et par at han tok jomfrudommen min, noe jeg skal han IKKE skulle. men han beklaget seg, og sa han bare ikke kunne dy seg osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress. Vent til du finner en fin kjæreste som du tenner skikkelig på. Det er ikke så mange som liker at partneren har hatt mange før seg.

Er det skikkelig tenning, så går det temmelig automatisk. Du lærer fort hva han liker og ikke liker så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal bli den her fyrens pulevenn, jeg synes du skal si til ham: Enten blir vi sammen eller så gir vi fanden, for hvis ikke så gir du ham tillatelse til å bruke deg seksuelt og du vil ikke bli bedre likt av ham og du vil føle deg som skit etterpå.

Snakker du av erfaring?:)

Anonymous poster hash: ce0a0...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...