Sølvrosen Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg har blitt litt slapp de siste årene, spesielt rundt magen. Jeg fant nettopp ut at jeg er blitt 81 cm rundt magen, og i en annen tråd var det mange som sa at ei kvinne bør være under 80cm for å ikke ha for mye farlig fett. Jeg vil altså stramme meg opp, så derfor skal jeg starte på Jillian Michaels 30 Days Shred. Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noen annen trening, bortsett fra å sykle, for etter det jeg har hørt kommer dette til å bli tungt nok. Hvis noen andre vil være med så er det bare å poste i vei, for jeg tror det er godt å gjøre dette sammen
Sølvrosen Skrevet 24. september 2014 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2014 Puh, da var første dag ferdig, bare 29 igjen. I beggynnelsen var det fryktelig tungt, men omtrent halvveis var det noe som løsnet, så etter det var det gjennomførbart. Jeg tror jeg skal klare dette! 3
Sølvrosen Skrevet 25. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2014 I dag er jeg støl, men treningen gikk bedre enn i går. Jeg tror dette skal gå fint de neste 28 dagene. 1
Sølvrosen Skrevet 28. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2014 På tide med en oppdatering. På fredag var jeg fryktelig stiv i leggene, men jeg gjennomførte treningen til tross for at de brant underveis. I går tok jeg meg en fridag, for i tillegg til leggene som var blitt enda være hadde jeg sår hals, hovne mandler og hodepine. I dag har leggene blitt mye bedre, og jeg kjenner meg i mye bedre form. Jeg ble innvitert med på å spille fotball med noen venner, så etter noen timer med det er jeg ganske sliten. Hvis jeg får tilbake kreftene i løpet av kvelden tar jeg en økt, men hvis ikke tar jeg bare noen av mageøvelsene før jeg legger meg. 1
Sølvrosen Skrevet 30. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2014 Jeg merker stor forbedring i formen min allerede. I begynnelsen fulgte jeg bare de forenklede øvelsene, men nå kan jeg nesten følge de normale øvelsene på underkroppen. Push-ups og mageøvelsene må jeg fortsatt følge forenklet, men det er ikke så overraskende siden jeg nesten bare har trent beina de siste par årene. Jeg er flink og trener hver dag, men jeg utsetter det ofte til sent på kvelden. Jeg burde gjøre det tidligere når jeg har muligheten, spesielt de dagene jeg har noen timer alene hjemme, men jeg sliter med å finne motivasjonen. Det eneste som får meg til å trene er min egen stahet og at hele KG kommer til å le av meg hvis jeg ikke gjør det. (Lat som dere kommer til å gjøre det, for jeg er ikke så sta)
Winterfresh Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Så flink du er og det motiverer meg. Hvilken dag er du på nå? Kan jeg joine deg, selv om jeg starter i dag? Jeg er normalvektig mtp på vekt, men overvektig mtp fettprosenten. Så jeg må få ned fettprosenten. Prøver å jogge på mølle, men jeg kan ikke fordra det mer. Tenker at kanskje 30 days shred kan passe bra, for da får jeg trent hjemme når jeg har tid.
Sølvrosen Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2014 Så bra at du blir med Jeg begynte nesten å bli litt ensom. Siden jeg hadde en hviledag og en dag med annen aktivitet er jeg bare på dag 6, men jeg merker stor forbedring allerede. Jeg liker at det bare tar 20 minutter, for da er det lettere å få tid, og det er så intesivt at jeg får mye ut av tiden. Hvis du poster hvordan det går er det lettere å gjennomføre har jeg funnet ut. Og ikke gi opp selv om det er tungt. Det blir bedre etterhvert.
Winterfresh Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Så kult at du allerede merker forbedringer. Å ikke merke noe som helst er så demotiverende synes jeg. Men får jeg spørre deg hva målet ditt er, utenom å bli mindre rundt midjen? Ønsker du å gå ned i vekt? Hvordan ser kostholdet ditt ut? Jeg prøver å spise så rent som mulig, men det er litt vanskelig når resten av familien bare spiser akkurat det de har lyst på. Det blir liksom pizza/kebab i helgene, og jeg prøver å ikke la meg friste. Jeg har lest en del om andre som har prøvd seg på 30 days shred med gode resultater, så jeg håper jeg også får like gode resultater. Må bare bli flinkere til å planlegge måltidene mine.
Sølvrosen Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2014 Det viktigste målet mitt er å bli sunnere. Jeg har forfalt mye de siste årene, og det er på magen det vises best. Jeg trenger å være i mer aktivitet, for slik jeg er på vei kommer jeg til å få alvorlige helseproblemer om noen år. Det begynner dessuten å gå utover selvtilliten min, og det bekymrer meg etter å ha jobbet så mange år med å bygge den opp. Jeg spiser mye fisk og grønnsaker, og lite kjøtt. Nesten all mat lages fra bunnen av. Ellers spiser jeg ganske normalt. Jeg har dessverre et problem med mengder, det har jeg alltid hatt, så litt for ofte overspiser jeg. Jeg er i tillegg veldig svak for sjokolade.
Winterfresh Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg også overspiser ofte, men har blitt litt flinkere i det siste. Å ha et mål om å bli sunnere høres veldig bra ut. Jeg heier på deg!
Winterfresh Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Da er første økten min overstått. Beinøvelsene gikk bra, men øvelsene for overkroppen gikk rett i dass. Jeg klarer ikke å ta en ordentlig push-up engang Har du trent i dag Sølvrosen? Hvordan har det isåfall gått?
Sølvrosen Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2014 Da er første økten min overstått. Beinøvelsene gikk bra, men øvelsene for overkroppen gikk rett i dass. Jeg klarer ikke å ta en ordentlig push-up engang Har du trent i dag Sølvrosen? Hvordan har det isåfall gått? Jeg trente for noen timer siden. Jeg hadde vondt i magen, men jeg klarte likevel å gjennomføre. Jeg er stolt av meg. Jeg sliter også med push-up. Jeg tar dem på knærne og går bare ca 10 cm ned, mens jeg konsentrerer meg på å ha rett stilling. Jeg tror det viktigste er å gjøre noe så rett som mulig, og så la være å gå så dypt. Det er det hun sier om de enklere versjonene av beinøvelsene. Hvis armøvelsene er for tunge kan du prøve å bruke tomme vannflasker som vekter, og så fylle de etterhvert som du blir sterkere. Det er det jeg har gjort, og nå klarer jeg å ha dem fulle. Det viktigste er å klare å gjennomføre uten å ta så mange pauser. Hvis du blir veldig støl i leggene er det lurt å tøye dem litt ekstra etterpå. Jeg synes også det hjelper å tøye dem lett før jeg starter, så de ikke brenner for mye når jeg hopper.
summerrain Skrevet 2. oktober 2014 #13 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg skal prøve med på denne i morgen! Gruer meg men nå står det her, så håper og tror jeg får det til da!
Sølvrosen Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg skal prøve med på denne i morgen! Gruer meg men nå står det her, så håper og tror jeg får det til da! Så fint at du også blir med
Sølvrosen Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #15 Skrevet 2. oktober 2014 Har det gått bra med deg i dag Winterfresh? Jeg føler jeg har kommet inn i det nå. Jeg trodde i begynnelsen at jeg kom til å bruke lengre tid enn 10 dager før jeg kunne fortsette til neste nivå, men jeg tror ikke det blir nødvendig. Faktisk tror jeg at jeg må gå videre hvis jeg skal klare å opprettholde progresjonen. I helgen skal jeg bort så da får jeg ikke trent, men jeg skal prøve å få til en økt i morgen før jeg drar.
Winterfresh Skrevet 3. oktober 2014 #16 Skrevet 3. oktober 2014 Treningen her gikk greit i går. Var superstøl så den ble ikke helt optimal, og i dag har jeg tatt en pause siden musklene verker så fælt. Skal fortsette i morgen da. Fikk du trent før du dro i dag, Sølvrosen? Du får isåfall ha en fin tur, hvor enn du skal Kvisten: tok du første økta di i dag? Hvordan gikk det!
frksølekopp Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor fant du dette? :D slenger meg på :D
Wiggins Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Hvorfor tenker folk så kortsiktig? Har du tenkt over hva du skal gjøre når disse 30 dagene er over? Ingen kan opprettholde et slikt treningsregime over tid, de fleste vil da gå på en mental og / eller fysisk smell. Hvorfor ikke heller begynne på en livsstilsendring som du kan opprettholde over tid? Med overkommelige mengder trening, mye hverdagstrim og sunn mat i passelige mengder? 1
Winterfresh Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Hvorfor tenker folk så kortsiktig? Har du tenkt over hva du skal gjøre når disse 30 dagene er over? Ingen kan opprettholde et slikt treningsregime over tid, de fleste vil da gå på en mental og / eller fysisk smell. Hvorfor ikke heller begynne på en livsstilsendring som du kan opprettholde over tid? Med overkommelige mengder trening, mye hverdagstrim og sunn mat i passelige mengder? Jeg trener dette i tillegg til andre former for trening, blant annet å gå tur/jogge, langrenn når det er snø, andre former for styrketrening og roing. Så jeg har masse å gjøre etter at disse 30 dagene er over. I tillegg holder jeg på å endre på kostholdsfronten selv om det egentlig ikke er så mye å endre på da jeg spiser relativt sunt og variert. Eneste målet mitt er å gå ned i fettprosent, og samtidig holde Sølvrosen med selskap gjennom 30 days shred. Du kan jo ikke si at folk er kortsiktige. Alle som vil få en fastere og veltrent kropp må starte et sted. Også er det bedre å få inn litt aktivitet hjemme enn å bare sitte på sofaen. Dessuten kan man fortsette med 30DS også etter at de 30 dagene er over. Treningen og intensiteten er hva man gjør det til. Det er bare åøke antallet/hastigheten og vekten. 2
Winterfresh Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor fant du dette? :D slenger meg på :D Søk Jillian Michaels 30 days shred på youtube, så finner du det. Både nivå 1, 2 og 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå