Gå til innhold

Weekendtur

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Siden det blir lite sommerferie, vurderer vi en langweekend i løpet av høsten, i september eller oktober. Hittil har vi vurdert Budapest eller et av hovedstedene i de baltiske landene.

Hvor finner vi de beste tilbudene? er det lureste å sette sammen tilbud selv (som jeg gjør for lengre turer), eller lønner det seg å bestille en pakkeløsning fra en reiseoperatør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mening er at det er best og billigst å bestille selv, turoperatørene vil gjerne ha en del av kaka de også nemlig. Reisefeber er forresten en side jeg ofte har funnet mye billig. Og HotelConnect har mange bra tilbud på hoteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Vet ihvertfall at Saga City har turer til Baltikum.

Om dere ikke har vært i Helsinki kan jeg også anbefale denne byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis dere velger å dra til Tallinn, vet jeg at Estonian Air selger billige billetter.

www.estonianair.com

Forresten en veldig fin by som anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid det blir billigst å sette sammen turer selv, med mindre du er heldig og får et supertilbud.

Tallinn er kjempefin, og Riga og Vilnius også.

Budapest er det mange som liker, men etter flere besøk blir det aldri min favoritt. Hva med Istanbul? Det tror jeg må være det mest fantastiske sted jeg har vært noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nylig bestilt tur til Tallinn i september, og fant ut at det ble klart billigere å sette sammen turen selv enn å bestille pakketur. Flybillett bestilte vi hos Estonian Air, hotell har vi ikke bestemt oss for enda. Du finner både hotelloversikt og mange andre tips, både om Tallinn og de andre baltiske hovedstedene på disse sidene:

Balticsworldwide

Inyourpocket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips for bestilling av flybillett:

1. Finn laveste pris hos ebookers.no, lavprisfly.no, gotogate.no eller tilsvarende. Noter deg flightnummer og avgangstider.

2 Gå til www.wideroe.no og kjøp billettene der (som regel er prisen den samme). Søkemotoren deres er uoversiktlig, men hvis du vet hva du skal ha funker den fint. De tar nemlig bare 25 kroner i gebyr, mens ebookers f.x. tar 195 kroner!

Men når det gjelder budsjettflyselskaper som Ryanair o.l, og også Estonian Air, tror jeg, er det billigst å kjøpe rett fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...