Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #41 Del Skrevet 16. juli 2004 Det som overrasker meg mest i denne tråden er at det er så mye dyrere for jenter hos frisøren....lol Er det ikke slik at man betaler for? De aller fleste jenter jeg kjenner er ikke tilfreds med "kort i nakken og ved ørene" - og det gjelder uavhengig om de har kort eller langt hår. Personlig går jeg hos pakistanern på hjørnet - han klipper helt greit og enkelt for en hundrelapp - men så krever jeg heller ikke noe fancy klipp. Mens jeg har venninner(og noen kompiser) som MÅ gå til en svinedyr "salong" for å få det akkurat slik de vil ha det. De klager gjerne også på at det så dyrt der. Når jeg da foreslår min faste pakistaner bare ser de på meg med et rart blikk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. juli 2004 #42 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg klipper faktisk både meg selv og sambo... Helt gratis! Jeg sparer til langt hår, så da bare klipper jeg litt i tuppene innimellom (samler håret i fletter og klipper tuppene). Blir kanskje ikke kjempejevnt, men det bryr jeg meg ikke så veldig mye om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå