Gjest Winza Skrevet 1. desember 2014 #1881 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg kommer jo til å prøve å bli likt og det er akkurat det finn har prøvd på men du likte han ikke O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 1. desember 2014 #1882 Del Skrevet 1. desember 2014 Hehe, jeg la også merke til at de glemte å tekste Frank igår. Selv om jeg holdt med Finn hele tiden var det ikke snakk om å boikotte finalen for min del. Skjønner ikke helt vitsen med det. Glad det var Magnhild som vant selv om jeg gjerne skulle sett Finn og Olav i finalen og at Finn vant. Jeg trodde også 5+2 var 3 i bakvendtland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 1. desember 2014 #1883 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg kommer jo til å prøve å bli likt og det er akkurat det finn har prøvd på men du likte han ikke O: Så lenge du ikke er en selvgod bedreviter, så tror jeg ikke det er noen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 2. desember 2014 #1884 Del Skrevet 2. desember 2014 For øvrig må Prøysen ha vært rusa da han skrev "I bakvendtland". 5+2 blir jo ikke 9 bakvendt. 5+2=3 er et langt bedre svar, Olav hadde rett, Prøysen feil. Eller strengt tatt tok begge feil, for 5+2 bakvendt blir vel egentlig minus 7. Man setter hele regnestykket inn i en parantes, med minustegn foran (-5+2) = - 7, det blir bakvendt, det! Flere som la merke til at TV2 glemte å tekste Frank i går, forresten? Lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. desember 2014 #1885 Del Skrevet 2. desember 2014 Så lenge du ikke er en selvgod bedreviter, så tror jeg ikke det er noen fare Skal ikke se bort i fra at jeg hadde nevnt kvinneguiden der inne, det finnes vell ingen forumer hvor farmen diskuteres så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #1886 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det noen her som har meldt seg på neste sesong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2015 #1887 Del Skrevet 20. februar 2015 Er det noen her som har meldt seg på neste sesong? Vil du ha følge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #1888 Del Skrevet 20. februar 2015 Vil du ha følge? Melder du deg på også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2015 #1889 Del Skrevet 20. februar 2015 Hadde jeg vært yngre og hatt helse til det, kunne det vært artig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #1890 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Det var jo en på 55 år i farmen i år (Finn Olav) Men om du ikke har helse til det så skjønner jeg Endret 28. juli 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 20. september 2023 #1891 Del Skrevet 20. september 2023 Ryddet for avsporinger. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå