Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skulle han stemme på Magnhild, da? Det morsomme var at han bare stemte, uten å si noe. Tydelig at han ikke har sansen for noen av de to i finalen :)

Kanskje han ikke hadde det. Og det må han jo få lov til. Var det ille liksom at han ikke sa noe? Trodde det var derfor han har fått så mye kritikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er selvsagt enig. Men selv Finn sier nå at de har skværet opp, så da bør folket la den vesle bagatellen ligge :)

One can only hope.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "visste" at Magnhild kom til å vinne. Dersom dere så på teaseren som var før nyhetene, var Gautes ansikt vendt mot Magnhilds side når han ropte "du er vinneren av Farmen". Dette viste de 20,55

Anonymous poster hash: 1149f...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beholder tvene, inne. Bra at Olav ikke vant.

Men synes ikke melkespannholdingskonkurranse mellom mann og kvinne, Charlotte og Olav er ok i finalen, når mann og kvinne ikke kan konkurere mot hverandre ellers i konkuransen.

Anonymous poster hash: 08926...414

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Magnhild er en verdig vinner. Så gratulerer så masse til henne :)

Anonymous poster hash: 6bcec...164
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville finn skulle vinne men siden han ikke kom seg til finalen er jeg glad magnhild vant :) Spesielt etter at jeg leser hun tapte flere hundre tusenvis av kroner mens hun var på gården. Dette burde nok dekke tapet hennes :) Jeg drev og testa meg selv mens jeg så finalen med å se hvor mye riktig jeg svarte og på den siste gikk magefølelsen min på b når jeg skulle gjette og det var riktig, nå tror jeg faktisk at jeg kunne klart meg i en slik konkurranse og det er fordi jeg har følgt med på mye av det dem ha sagt på farmen og det gjør meg glad :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet mitt sier at Olav vinner,

hjertet mitt sier at Magnhild vinner.

Derfor følger jeg magefølelsen og tror Olav vinner :ler2:

Hurra for hjertet mitt :biggrin:

Gratulerer så mye Magnhild!! :bolledeig:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville finn skulle vinne men siden han ikke kom seg til finalen er jeg glad magnhild vant :) Spesielt etter at jeg leser hun tapte flere hundre tusenvis av kroner mens hun var på gården. Dette burde nok dekke tapet hennes :) Jeg drev og testa meg selv mens jeg så finalen med å se hvor mye riktig jeg svarte og på den siste gikk magefølelsen min på b når jeg skulle gjette og det var riktig, nå tror jeg faktisk at jeg kunne klart meg i en slik konkurranse og det er fordi jeg har følgt med på mye av det dem ha sagt på farmen og det gjør meg glad :)

Skal heie på deg om du blir med neste gang Big Jim! :hoppendeglad:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til at Gaute så på Magnhild da han annonserte vinneren, så ble ikke fullt så spennende egentlig. MEN glad Magnhild vant, mtp hennes motstander.

Anonymous poster hash: 0414f...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...