Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og Olav fortsetter å ødelegge for seg selv... men jeg hadde ærlig talt ikke trodd at Magnhild var på hans side, hjelpes

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og Olav fortsetter å ødelegge for seg selv... men jeg hadde ærlig talt ikke trodd at Magnhild var på hans side, hjelpes

Om 3 uker sitter vell olav utenfor nav og prøver å få en ny jobb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Fy faen for en dust Olav er! Tenk å gjemme seletøyet, er det mulig å være så teit? Jeg må nesten le av han. Men Finn klarer seg med en kniv også han.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå?

Anonymous poster hash: c2df4...f4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argghh!!! Blir helt gal i hodet av olav! Han er den mest irriterendes deltakeren jeg noen gang har sett i en realityserie, og han begynner å se ut som en galning. Hvorfor sitter bare magnhild å hører på og sier ikke fra til noen? For ei pingle...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så mye med på Farmen, men ser på nå og har et spørsmål. Hvis Finn Olav ødela ukesoppdraget for Olav sist uke, hvorfor er det så mye værre at Olav gjør det samme tilbake nå?

Du burde følge litt mer med da ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg er ikke så snill som jeg ser ut til" :hakeslepp:

Eh...du ser ikke snill ut Olav. Sorry to say, men du framstår som en jævlig usympatisk fyr.

Med vennlig hilsen

Aldrisur

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Han ser mer ut som en som har rømt fra sinnsykhuset

Olav er jokeren i farmen

Det er høl i gjerdet på Gaustad, høl i gjerdet på Gaustad, det er høl i gjerdet på Gaustaaaad, det er derfor Olav er her! *synge*

Endret av RusaPåPus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde følge litt mer med da ;)

For et hjelpsomt svar -.-

Jeg har ikke fulgt med, men ser på nå. Håpet på et ordentlig svar på spørsmålet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ser mer ut som en som har rømt fra sinnsykhuset

Olav er jokeren i farmen

Kjære Big Jim Rennie, ikke vondt ment overfor deg, men det der er en fornærmelse mot de som er psykisk syke. :Nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Big Jim Rennie, ikke vondt ment overfor deg, men det der er en fornærmelse mot de som er psykisk syke. :Nikke:

Ikke egentlig, folk som er psykisk syke har en tendens til å se litt smågal ut og akkurat det syns jeg olav gjør :) Øynene hans ser gale ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nekt han mat, for svingende!!

Jeg merker jeg koker bare jeg hører stemmen hans nå...aarrgh

Juger Finn rett opp i ansiktet - da kunne han ihvertfall vært mann nok til å innrømme det...

Anonymous poster hash: 2361f...4fd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig, folk som er psykisk syke har en tendens til å se litt smågal ut og akkurat det syns jeg olav gjør :) Øynene hans ser gale ut

Han er enten psykopat eller simpelthen tvers gjennom ond. Noen som er det, også.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bevegrunnen er forskjellig. Alle spiller, men Olav jukser.

Det morsomme er at dette kommer til å få konsekvens for Olav i det virkelige livet.

Endret av Druid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er enten psykopat eller simpelthen tvers gjennom ond. Noen som er det, også.

Ja psykopat var det jeg tenkte på når jeg så på han, glem det jeg sa om sinnsykhus :)

Ser ut som en sadist som er klar til å drepe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...